Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, February 13, 2009

friday the 13th

arini ari jumaat....13 haribulan.so what?
apa yang korang tahu berkenaan ari ni?
org kata antu kuar mlm ni ek?
tol ke?
aku pon tak caye..
dahla mlm ni nak p men futsal..
huuuuu. mcm takut je beb...hahahha

k lah nnti balek men futsal aku nak kaji nate gapo friday the 13th ni...

ciao.
selamat seram.hihihi

No comments:

Post a Comment