Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, March 29, 2009

dari mata pergi ke otak, bukan turun ke hati...

hatiku meronta2 untuk mencaci lagi..
da siap pun en3 ganaz yang bertajuk "tolong guna otak kau ye monyet"

tapi otakku melarang keras daripada ia diterbitkan kepada umum..

so macam mana nak atasinye ni?

aku fikir begini..
aku hanya mampu menasihat...

kalau korang tak suka dengan penulisan aku, korang boleh caci aku...
tapi aku lagi suka korang guna otak korang untuk berfikir apa yang aku cuba sampaikan...

dari mata turun ke hati, kau beremosi..
tapi jika;
dari mata naik ke otak, kau BIJAK!

3 comments:

  1. hurm..
    kalo guna hati + otak boleh ??

    ReplyDelete
  2. anis ~ hati hanya seketul daging yang busuk.whahaha

    maya ~ kalo setuju tekan butang Y

    ReplyDelete