Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, March 7, 2009

gangster kah aku?

hmm malas nak cite sal ni sebenarnyer..
xbest.
wat ilang mood jek.

apakah dosa aku smlm agaknyer..
masa kuar simpang umah odw nk p men futsal, nyaris terlanggar mat rempit..
adeh.manalah aku nampak ko, dah ko tak pasang lampu motor ko..
pikirla sikit geng.mangkuknyer mat rem.

patu smpi2 je kat court..hmmmmm...
berlaku adegan tak diingini..
hampir2 jadi kes polis..huhuhu.
bahaya tol aku nih...huhuhu

*adegan sepenuhnye tidak dapat diceritakan disini akibat tidak mendapat kelulusan daripada Jabatan Penapisan Blog oleh sebab aksi 18SG nyer yg terlampau...

last2 kitorang terpaksa men kat court futsal len yg agak kureng best ckit..
jadila wat2 kuar peluh men futsal daripada kuar darah bertumbuk ye tak..

n siang tadi kat opis..
aku da agak mesti kecoh satu department jadinye..bkn dept. aku je..
dept. belah2 lain pon tau dah..

mula la sorang2 (termasuk yg tak turun mlm tadi) kuar kan ayat2 derang kat aku (sambil niat menyenda aku)..hahaha..aku relax jek, sambil ckp "no comment!"

jijie n ra-v... "saya sumpah!saya sumpah!" <-- tiru ayat si antagonis mlm tadi.
MAMI... "wahh..ni la HERO kita..penganjur mcm ni yg kita cari...ko skang top ranking..sume awek2 cite sal ko"..aik??hero ke?wahahaha..waklu mami.adehh jgn siku aku wei.
emir.. "weh, pehal mlm tadi? berlagak ko ye?"..wahaha.aku tak sengaja la..

kesimpulan entry ini:
aku bukan gangster ok..aku hanya manusia biasa yang bisa membuat sesuatu yg tidak dijangka jika maruahku tercabar..(tercabar tol aku mlm tadi)

sekian.
harap siyes dgn aku.. (ngehehe)

tetibe aku teringat kt one of feveret movi aku nih...hmmm..
korang da tengok?

6 comments:

  1. jap2..
    anis x phm cite nya ..
    jd hero ??
    aik..membelasah org ke ??

    ReplyDelete
  2. ish takdela sampai membelasah..
    hehe

    ReplyDelete
  3. lah..
    napa x membelasah ??
    kalo ada peluang ..
    kena rebut ...
    heheeee

    ReplyDelete
  4. sabar duude..
    pendekar tu bukan ada handalnya belasah org, tp handal dia menahan marah dia sendiri.

    mmg mudah utk belasah org,
    tp tak mudah tahan marah diri sendiri.

    ReplyDelete