Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, March 29, 2009

tolong guna otak kau ye monyet

err..
apa ni?
apesal cam kasar je tajuk kali ni..
yeah.
da lama tak beremosi..
kali ni sukahati akula nak tulis apa.
aku pedulik apa dengan kau..

ini blog aku.
aku tulis, aku masuk penjara..
kau komen macam cilaka kau ingat aku kisah.
aku tak kisah tapi aku kesian...

iye kau!
kau yang tidak guna otak kau untuk berfikir..
kau baca guna mata..
dari mata turun ke hati.
bodoh!

dari mata turun ke hati, kau beremosi..
tapi jika,
dari mata naik ke otak, kau bijak!

plz plz plz guna otak kau..
even monyet pn guna otaknye k..

ok relax..
jom minum!

+ingat!dari mata naik ke OTAK!+

No comments:

Post a Comment