Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, April 21, 2009

aku dah kantoi

alamak!!!
aku da kantoi!
seorang opismate ku telah menjadi silent reader blog murahanku ini..
oleh sebab demi keselamatan diriku dan gadisku(hahahah), maka aku akan mengambil langkah2 drastik untuk mengelakkan wabak ini dari merebak...xD

aku akan tukar url..
ye aku akan tukar url baru..
tapi nak tukar kepada apa ye?
aku tiada idea buat masa sekarang ini..
nantilah..
bile da ada idea baru akan aku tukarkan..
bile saat itu tiba..maaf.mungkin aku tidak dapat@sempat memberitahu kepada kalian semua.. ;p

soalan: siapakah kalian yang aku maksudkan itu???? errrr...takde ea?
ok takpe.

5 comments:

  1. jgn lupa g tau anis nnt ..
    cis ..
    org tau je tkr url ..
    ssh la cm tuh ...

    ReplyDelete
  2. knape xbiar je opismate tau psl gadis choc cake tu?hehe

    ReplyDelete
  3. anis ~ iye.dun werri....;p
    milo ~ huh?mahu dicanangnye ke seluruh alam nanti..hahaha

    ReplyDelete