Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, April 2, 2009

dialog aku dengan mak



di suatu petang...
menerima panggilan telepon dari mak..



jul, ko dengan budak tu kawan lagi ke?

budak yang mana satu?ramai ni.haha
ala budak yang terdekat dengan kita tu lah...
budak yang mana ni?
yang terdekat dengan kita..
ohh.da tak kawan dah.
ala budak seri medan tu.eh bukan. medan sari..
(alamak.da tersalah orang tadi)
a'a kawan lagi.tapi biasa je.nape mak?
tak pape.saje mak tanya.
kenape?
tak pape.kalo boleh kawan jelah terus.
ala kawan bese je mak.tak de pape.kenape?
taklah.mak nak tanya je.

aku blurr.
oh apakah?

2 comments:

  1. hahaa..
    apakah ??
    apakah apa nya ..
    mak incik mau menantu lah tuh ..
    penat mak incik ng hint ..
    hahaa
    =))

    ReplyDelete
  2. menantu?
    ala... kak long tu kan ada. cukuplah ye mak..??

    ReplyDelete