Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, April 22, 2009

"ini untuk awak...;) "

well sayang..
aku sangat terkejut tatkala menerima pemberian mu itu..
tidak kupinta, jauh sekali ku berharap..
namun, aku tetap ingin ucapkan
TERIMA KASIH...

+++

"macam manalah zira ley terpikat kat ang?"
"haha.mana aku tahu"
"ilmu apa ang pakai?"
"hati yang suci dan niat yang murni.."
"wahh ni aku kena amalkan ni.."
"n satu lagi syarat, ko mestilah takde gf..tapi ko da ada, so niat ko tak murni.hahahaha"

+++

marathon..

pertama kali ku berbual dengannye dengan begitu lama..
kamu sangat 'talk-active'..
takpe.aku suka dengar celoteh kamu..
banyaknye cerita kamu..
nak je aku ceritakan satu persatu disini,
tapi aku ingat janji kita agar...
biar pecah diperut jangan pecah di blog. ;)

+++

tapi, seriously aku tak suka laksa..
be it laksa johor..
laksa penang..
laksa perak..(maybe kena ada exception lepas ni.hihi)
laksa melaka..
laksa KL..
or laksa kelantan(ada ke?haha)..
namun... laksa masakanmu pasti aku SUKA ;)

+++

aku bagaikan tak percaya ini semua..
tapi adakah kerana Capricon dan Taurus itu '1' ?
Tuhan ingin menguji aku..
dan aku terimanya dengan tenang..
dan tenang..

10 comments:

  1. laksa melaka x sedap !!!!
    laksa perak ok apa ...

    semoga bahgia selalu ..
    ha3x
    :)

    ReplyDelete
  2. Cinta itu mmg indah.huhuhu.
    Hargailah dia :)

    ReplyDelete
  3. laksa la sedap..senang masak,senang mkn n xmenggemokkan :DDDD

    ReplyDelete
  4. laksa la sedap..senang masak,senang mkn n xmenggemokkan :DDDD

    ReplyDelete
  5. anis ~ laksa 'perak' mesti sedapnye..;)

    tehais ~ berapa ribu ek? ;p

    milo ~ sy sukekan cabaran ..ngehehehe

    ReplyDelete
  6. ye jeles
    i pun jeles
    jeles sesangat
    pasni bg tips ngorat
    x kire

    ReplyDelete
  7. semoga berbahagia...

    tp kan..

    laksa sedap la..

    semua jenis laksa pun SODAP..

    ReplyDelete
  8. luffy ~ takde mende ko nak jeleslah.

    ais ~ ko jeles tak aku sehari mandi tiga kali? ;p

    c.dori ~ thanks..err..sabah ada laksa tak eh?

    ReplyDelete
  9. sedap la laksa..try rasa dulu :)

    ReplyDelete