Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, April 14, 2009

kosong

wohoho..
da pukul 11.45..
takde idea lagik?
takpe.
ku tekan je 'New Post' dengan macho macam biasa..

apekehal lak aku kena wat entry tiap-tiap hari nih?
bukan ada adsense or wat-so-ever pun kat blog aku nih..

jauh sekali blogku menjadi pujaan para gadis sopan-ayu-comel seperti Hikayat Monkey d Luffy iteww..
dan juga tidaklah hot seperti Hikayat Gadis Hot ini..
atau nak jadi macam Aku Bimbo?
boleh blah. terlalu jauh panggangku dari punggungmu..

mereka semua itu otai blog.
aku agak kalo derang soh para readers derang terjun longkang pun para readers derang sanggup!!
bwahahaha..
"ok, korang cube terjun ke dalam longkang itu sekarang..tadi akunye draf entry baru terjatuh masuk longkang tuh.tolong carik kan eh"...
hahaha.
adakah readers sebingai itu?
well, tiga ekor blog itu aku pasti baca tiap2 hari.
best woo!!! baik korang p usha.haha

n aku tak pandai mengarang cerite..
yang aku bisa hanyalah meluah perasaan apa yang berlaku disekeliling aku tiap2 hari..
tapi kalo tiap hari nak cite pasal Gadis Kek Chocolate, rasa macam gampang la pulak..
"eleh mamat ni syok sendiri la..malas gua baca blog lu"

+++

well..
arini aku p main futsal.
dak2 ni nak main.
terpaksalah aku ikutkan.
tapi hari Jumaat nanti NOPE!!
da janji dengan gadis-kek nak datang tengok dia main bowling..

oh ye!!
semalam aku p blog budak ni (nana)..
thanks promo aku kepada estrella..
suara liyana sangat sedap dalam lagu stay ini..
memule ingat filipino mana lak nyanyi lagu ni kan..
hahaharam.

ok aku nak p wat teh.
ada sape2 nak tea o panas malam2 buta nih?
'mai secawan'...

5 comments:

  1. ahh..harapan r aku nak g trjun longkang kalo kapten suruh..suruh aku drive bwk jenjalan tu xpela..haha

    estrella mmg best, dgr je semua lagu,kmpem lyn..suara yuna cm liyana ;)

    ReplyDelete
  2. kenapa rasa mcm gampang pulak ..
    gampang tu maksud nya senang kan ..

    ReplyDelete
  3. liyana estrella tu anak kawan mak Kasih... mak dia keje telekom... huhu.. :P

    ReplyDelete
  4. siap satu intro... kakaka


    aku kadang2 takder idea... karnag jer... then jadik.. lawak2

    ReplyDelete
  5. mili ~ suara yuna n liyana mcm sore dude.huahuahua ;p

    anis ~ kita pakai yang term malaysia punye ye.

    kasih ~ err kasih..tau tak bapak die keje mana?

    luffy ~ betol3..karang or balun sahaja.

    ReplyDelete