Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, April 27, 2009

pendedahan

untuk pengetahuan semua..
Gadis-Kek-Chocolate tidak tahu akan kisahnya yang kurakamkan disini..

sebelum2 ini seringkali aku terfikir adakah wajar untuk aku menceritakan perihal hubungan kami di blog ini?
lantas aku telah mengambil keputusan untuk berterus-terang padanya.

semasa 'sambutan' hari lahirku (genap sebulan setelah aku mengenalinya), aku telah berterus-terang padanya tentang beberapa perkara..
antaranya ialah mengenai watak dirinya sebagai Gadis-Kek-Chocolate di blogku ini..
aku telah menceritakan padanya bahawa aku telah menulis di blog akan perhubungan kami sejak dari hari pertama lagi..
lantas pada semalam hari, buat pertama kali dia telah membuat lawatan sosial ke blog ku ini..
dan ini respon pertamanya..

"segannyerr...i rasa bersalah.."

aku tak faham..
aku gagal membaca maksudnye kali ini..
dan aku masih belum mendapat komen selanjutnya dari dia..
kami sama2 sibuk semalam..
tapi aku tak merasakan pun penurunan pada graf perhubungan kami setakat ini..
harap2nye begitulah..

well sayang..
kalau u baca en3 ini, i nak u tahu bahawa i sangat risau akan penerimaan u terhadap i setelah u tahu pendedahan yang i buat selama ini..
i pasrah..
i just nak u tahu ~ perasaanku tentang perasaanku kepadamu..
i tahu, u pun dah tahu bukan ;)
dan terima kasih untuk respond yang amat positif itu ;)
*flying kiss*


16 comments:

  1. patut jgn dedahkan dude... biarlah rahsia... so kamu boleh berkata dengan senang hatinya di blog ini...

    tapi nak cakap ape kan??? kamu dah beritahu pun... :P

    lalala: gadis kek coklat... nak kek coklat satu... :P

    ReplyDelete
  2. hahahaha...aku tak pandai simpan rahsia ;)

    ReplyDelete
  3. kagum ..
    wow ..
    yg pergi bg tau tu kenapa ?
    sbb dah g tau ..biar je la ..
    ha3x

    anis ngan muka gengster nak ckp ..
    hye kak coklat ..
    :)

    ReplyDelete
  4. oh sangat berani pendedahan ini.

    syabas and all the best :)

    ReplyDelete
  5. wow,terkejut deh kau brani confess..
    bagus2..
    aku ade post entri utk kau lagunye
    jb-love is on it's way..
    ko tunggu jela..dlm pjalanan tu..hehehe :DD

    ReplyDelete
  6. alamek! dia udah tawu la...
    wuuuu... seram2..
    hehe..

    ReplyDelete
  7. bukan x pandai simpan rahsia... gelojoh la tu... kadang2x baik perempuan atau laki... bila baca pasal diorang kat mana2x... harus rasa mcm tu... bersalah...

    lalala: agaknya itu E rasa masa baca blogku tempoh hari... tu pasal la call kot... :P

    ReplyDelete
  8. waaa kamu memang "gula gile".
    Guys nanti akan ada heroin yang akan skodeng blog dude bersama kita sume.cayalah.

    ehem2

    hai gadis kek coklat!!
    mintak resipi sikit.hehehe.

    ReplyDelete
  9. anis ~ sebab aku mcm rasa bersalah..;(..ko takyah buat muka gengsterlah.hahaha.muka ko memang da gengster..err gengster die tak reti senyum kan?kekeke

    belle ~ oh sis,thanx..segan lak kat u..muahahaha

    milo ~ sori buat ko tekojut..;p

    kau ayie ~ takpe.dia xmakan org la yie..

    kasih ~ a'a aku gelojoh kan...tp dulu pernah seseorang ckp kat aku "u ni lambat sgt..takkan u takley nk baca isi hati i mcm mana.." n its all too late oreadi..
    kasih, dia rasa bersalah sebab ayat nie..."namun 'demi masa depan', ku tinggalkan semua kerja!"
    n u correct bout ur E.so, what next?

    luffy ~ kan gua da ckp gua tak romantik ok..tengokla, gua layan DEWA beb..rock tuh!!muahahahaha

    ais ~ 'gule gile' tu ape ais?

    ReplyDelete
  10. wow ~ dah luahkan ker dude..ekekekeke

    semoga berbahagia, next year turn kita plak dapat oven (^^)

    ReplyDelete
  11. wow! next year c eh?
    bukan turn ko 3rd last sebelum aku dan kecik ke?
    muahahaha..

    pstt, nj pe cite?

    ReplyDelete
  12. tetiba aku berbunga2 plak hati lalu kat sini.hahah

    =P

    ReplyDelete
  13. mane de next2x... abis sudah... :P

    lalala: i'm single... seriously!!

    ReplyDelete
  14. ielah ~ ok.sila bayar di kaunter nufnang..sekumtum lima posen aje..

    kasih ~ i'm single too ;p

    ReplyDelete
  15. kalo aku, mungkin aku buat perkara yg sama mcm ko wat tu. tp kemungkinan saja la. pesal aku x berada di tmpat ko... :)

    ReplyDelete