Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, April 24, 2009

the presento

err
aku nak cite pendek2 je kali ni..
jap g aku ada 'date'..
hahahaha.

guess what?
ptg tadi ialah walk of love siri kedua!
yeaayeaaaahhh!!!

walopon aku sangat bz tahap bapak gaban arini,
namun 'demi masa depan', ku tinggalkan semua kerja!
haha.ok pe..aku bukan ada OT pun..;p

petang tadi semasa melalui 'denai2 cinta' itu..
[hahahacam haram.padahal jalan tar nak p parkin jek ;p]
dia mengucapkan ini sambil menghulurkan sesuatu padaku..

"ini untuk awak.."

aku belek2, pikir, senyum..dan berkata..

"oh, ni kek coklat kan? err thanks..;)"
"err thanks sangat tau!"

sebenarnye time ni aku dah masuk ke dalam twilight zone aku sendiri.
da tak ingat amenda aku merepek kat dia.
yang aku ingat dia cakap ni je..
"ambillah..kan dari situ kita kenal..kek coklat.."...*senyum

haduhai..
terharunye aku...

+++

dan sampai tika ini aku masih tak makan lagi kek itu kerana berasa terlampau sayang pulak nak makan..
tapi kalau tak makan karang, lain pulak maksudnya..
ahh kejap lagi barangkali...;)

+++

"makan dari hati, baru rasa kesedapan kek tu.."
makan dari hati?wow! kamu pun puitis juga ya..

+++

and i think this is the best-present-ever i had for my birthday ;)


...inilah Kek-Chocolate-Sedap pemberian khas dari Gadis-Kek-Chocolate ;) ...

9 comments:

  1. makin berbahgia org tuh ..
    ayat 'demi masa dpn' tu sgt x leh blah ..
    hahaaa..


    p/s:incik , ajar la uncle luffy tuh tackle awek ..
    sian die ..

    ReplyDelete
  2. siotttttttttttttttttt

    aku jelesssssssssss

    ReplyDelete
  3. anis ~ well.thanks..;)err luffy tu tak payah aku ajar..awek keliling pinggang tuh..negro ada, melayu lagila ramai ;p

    luffy ~ ekekeke..jgnla jeles bro..

    kasih ~ err..bukan ritu u ckp tak makan cokelat ke?
    huhuhu

    ReplyDelete
  4. waahhh~~ bestnyer jadik kamu!
    macam fairytale la pulak! hehe

    ReplyDelete
  5. err..biasa2 je i..
    semua orang ada fairytale memasing kan?

    ReplyDelete
  6. dag dig dug
    dag dig dug
    di dalam dada
    hati bertanggo lala
    haha tak henggat la pulak lagu dangdut neh.

    klu xnk makan boleh buat replika.
    hehe neway selamat makan dengan rase teruja dan penuh ksh syg berterbangan di angkasa.Eceh.

    ReplyDelete
  7. kek choclate tu die masak sendiri ke?t ko mintak resipi ek??huhu

    ReplyDelete
  8. ais ~ comel ko bertanggo.sila masuk oiam,mentor,af...or wateva..muahahaha

    milo ~ dia tukang jual je.. ;p

    ReplyDelete