Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, April 27, 2009

semoga sihat ye sayang ;)

dear Gadis-Kek-Chocolate..

bagaimana dengan medical check-up mu itu?
aku berharap semoga tiada penyakit serius yang kau alami...;(
aku disini sentiasa berdoa agar kau dikurniakan kesihatan yag baik dan kehidupan yang ceria..
jangan risau ye sayang..
InsyaAllah tiada apa-apa..;)

aku yang ...........

8 comments:

  1. aku yang apakah tu ?
    hahahaa ...

    semoga sehat ye cik coklat

    ReplyDelete
  2. anis ~ sila isi tempat kosong secara bebas dan jiwang ok..muahaha

    maya ~ oyeke?romantik ek.xpasan pulak..hohoho

    ReplyDelete
  3. dulu cikgu kat sekolah x penah ajar.
    tu yg x reti tu ..
    muahahaa

    ReplyDelete
  4. hehhehee..
    go dude go
    boleh ceritakan watak gadis tu ...

    ReplyDelete
  5. anis ~ ko KERAS..err bukan aku yg cakap..luffy yang bagi tahu..huhu

    luffy ~ gua rock la brader...muahahaha

    milo ~ betul!tapi segan nak tulis sebab die baca ;p

    bat ~ bro aku takut nak baca en3 ko diwaktu subuh mcm nie.. ;p

    ReplyDelete