Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, April 30, 2009

tahniah buat penyokong M.U tersayang..

tahniah pasukan dia menang 1-0 pagi tadi..;)
dan seperti yang telah dijanjikan, aku akan bagi hadiah senyuman paling 'ikhlas' untuk dia hari ini..
sangat pahit untuk kuterima kekalahan arsenal pagi tadi..
namun, tidak mengapa pasukan ku tewas asalkan kau gembira wahai Gadis-Kek-Chocolate ku..;)

8 comments:

  1. Hahaha.... morning... semangat tul update pasal MU kan???

    ReplyDelete
  2. haha..pdn muke arsengal klh..hihi..man u champion :)

    ReplyDelete
  3. kasih ~ haha.tak semangat pon,.aku penyokong arsenal ok ;(

    milo ~ takpe.biasalah..hero mesti kalah dulu..tengok kat Emirates nanti M.U kena berapa..muahahaha.. ;p

    anis ~ eh ko tahu ke aku cakap pasal apa ni? ehehehe ;)

    ReplyDelete
  4. hahaa..
    saje je nak emo kat sini.
    x suka man U !!
    fan man u slalu berlagak lebih .
    kak coklat ( nak wat cm ne , x tau nama sebna) ..
    x tau la kak coklat pon cm fan man u yg lain ke dak ..

    peace ..
    :D

    ReplyDelete
  5. hohoho anis..
    relax..
    kak coklat ko ok lah..
    dia cakap macam nih:
    "i akan sokong arsenal untuk u, walaupon dalam hati i,i pilih M.U"

    terharu tak??

    ReplyDelete
  6. kekeke kapten..
    ko sokong M.U ke?
    apa barang..
    kuiz untuk ko, siapakah keeper MU yang berasal dari australia?
    hoho

    ReplyDelete