Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, April 26, 2009

T.I.R.A.M

HARI INI 26 aPRIL 2009...

department kitorang buat family day kat Teluk Rubiah, Lumut..
sangat best okay!!
thumbs up tangan dan kaki untuk Kak.Ju n Kak.Iza(padahal sebaya aku.muahahaha) kerana korang jadi organizer yang baik..

nama yang diberi untuk kumpulan kami ialah TIRAM...
oleh kerana kehebatan kumpulan kami yang diketuai oleh aku sendiri, Cik Mat, Joe, Nuar, Amin n Along-Hazami,
kami telah menggondol hadiah(samada 1st, 2nd or 3rd) untuk semua game yang dipertandingkan..
muahaha..Gelak kepuasan sikit.

time bagi kumpulan tu, team lain agak berbulu kerana team kami dianggotai oleh lelaki kesemuanya..muahahaha ;)
jangan marah geng..
pembahagian kumpulan dilakukan secara undian..

GAME YANG DIPERTANDINGKAN:
coconut bowling ~ no. 3
mummy returns
~ no.3
sand castle ~ no.1
gorilla run ~ no.1 (akibat sedikit taktik yang kami gunakan untuk game ni, kumpulan lain telah cop kami sebagai team 'tak jujur'..muahaha
egg hopping ~ no.2 (time game ni, aku telah disaiko oleh dak2 team lain sampai sebiji telur yang ku lontar ke Joe tak sampai n jatuh pecah)


inilah Sand Castle 'Istana Menanti Tiram' yang telah menggondol hadiah tempat pertama..muahahaha

hadiah2 yang dimenangi oleh team kami ~ Team Tiram


team Tiram yang begitu gagah mengondol semua hadiah..er aku yang mana ye?


yang aku paling tak tahan...
selepas game gorilla run tuh, kami telah dicop sebagai team tak jujur..
game2 pastu abes kami kena saiko yang amat oleh team lain..
time aku amek hadiah tu pon derang sibuk tunjuk tak puas hati kat kami..
"booooo....team Tiram tak jujur..tak jujur.."

kekekeke...
relax geng..
biasalah..
orang yang hebat sentiasa dicemburui..
miahahaha. ^-^

baik2 tagline kami..
"tiii...tiii..
.tiii...tiirammm!!"...
ditukar dak2 ni jadi...
"tiii...tiii...tiii...tipuuuu!!"...
ekekekeke..

k geng, aku lepak gile nih..
nak tido arr..
ciao.

p/s: hepi betul aku arini...tapi still tak dapat tandingi kehepian semalam bersama Gadis-Kek-Chocolate...thanks sayang ;)

8 comments:

  1. kamu yg 2nd from the left kan?? hehe

    ReplyDelete
  2. setuju dengan AkuAyie... hehe... :) kamu dan team kamu memang pesukan hebat... tahniah...

    lalala: Happy Birthday buat kamu... semalam x online... tak sempat nak wish... :P semoga segala yang kamu hajat tercapai.. :)

    ReplyDelete
  3. hohoho

    mana adil

    ko buli geng yg ada wanita

    hahaha

    ReplyDelete
  4. mst main tipu kan ..
    kalo tak ..
    tak kan la sume menang ..

    ReplyDelete
  5. kau ayie ~ aku yang seken from the right..miahahah..yg pakai baju biru muda tu la aku..;p

    kasih ~ terima kasih sebab menyedari kehebatan kami..hahahaah..well, u r not too late dear..u got no 34th ;p thanks!

    lufffy ~ bukanlah..kami GENTLEMEN...kami tak kisah bagi KEKALAHAN kepada mereka ;p

    anis ~ tak semua menang.johan 2 kali jek..;p

    ReplyDelete
  6. ti ti ti pu..best gak tagline tu..hua3..adiah mesti tupperware jah :DD

    ReplyDelete
  7. kau ayie ~ siyesla aku tipu..;p

    milo ~ a'a..hoho

    ReplyDelete