Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, April 30, 2009

walk of love part three

membuat en3 pendek adalah digalakkan kerana aku sangat ngantuk bahana tengok bola malam tadi..
aku tak cukup tidooooo....

MALAM SEMALAM:
kami telah berjanji untuk bertemu di gate pagi tadi..
"ok.esok i datang awal pukul 7.30 dari umah. i akan swipe tepat pukul 7.45"
"ok.i tunggu u..nanti kita masuk sama2 eh"

PAGI TADI:
tetibe kawan aku yang umahnya selang beberapa ela dari umah aku, nak tumpang aku p keje sama pulak..
its ok.tiada masalah.
sampai je kat parking..
"man, ko gerak dulu eh. aku nak tunggu jap.."
"hmm.ok"

aku berjalan perlahan2 menuju ke gate sambil mata melilau mencari Gadis-Kek-Chocolate.
dia tiada.
aku terpaksa meneruskan perjalanan masuk secara gerak perlahan tahap sloth agar dapat terserempak dengan dia.
namun gagal.
aku terpaksa masuk juga sebab..
"kalau awak tengok saya takde, awak jalan je dulu ea.saya tak nak awak terlambat.."

aku teruskan perjalanan dengan hati yang kecewa.
biasa aku berjalan dalam masa 5minit sahaja, pagi tadi aku rasa ada dekat 10minit ia mengambil masa.
nasib baik dapat juga aku perasan akan kelibatnya ketika dia sampai di recep.
hilang rasa rindu aku..hahaha

yang lagi best dia boley lambai tangan pulak kat aku..
seraya fazli yang berada disebelahku menegur..
"aduhh.. rosak korang berdua nie.."
err apakah yang rosak nye tu li?hohoho

PETANG TADI:
kami berjalan pulang bersama.
berlakulah episod walk of love part three..
adeh..dia jalan sebelah kiri pulak, secara tak rasmi aku jadi sedikit pendek dari dia..
saje je u ea ;p

"sorila pagi tadi i terlambat..;("
"its okay..;)"
"i tergesa2 sampai ma i tegur, ma kata i nampak lain pagi tadi.."
"ooo... ma u perasan kot yang u 'nampak lain' hari ni..
besela mak sendiri mesti perasan anak dia macam mana kan"


hmm..ptg tadi pun aku perasan yang dia 'nampak lain' arini..hehehe.tanak cakap apakah itu ;p

aduyaii.. esok cuti.
mesti aku rindu banget sebab tak dapat nak beremel dengan dia..;(
dan aku pun tahu apa yang kau rasa wahai Gadis-Kek-Chocolate...

9 comments:

  1. adeh ...
    rosak ..
    btl la..
    rosak dek cinta!
    ha3x

    urm ..
    kalo kak coklat lg tinggi bila die jln belah kiri .
    mst x brape d galakkan memakai high heel bila kuar ngan incik kan .

    ReplyDelete
  2. ape la yg laen tu ek..mesti makin berseri2..huhu

    ReplyDelete
  3. sweet... terawang2x... that explain why u komen merepek kat blog i... hahaha... :P

    ReplyDelete
  4. anis ~ err kuar? ermm nanti saya fikirkan ye patut ke tak patut..;p..

    milo ~ macam betul.tapi dengan konteks ayat yang berlainan..;p

    kasih ~ huhu.maniskah?..maaf ya ku merepek2 di blog mu..hohoho

    kauayie ~ apa dia? ;)

    ReplyDelete
  5. alahai

    Gadis-Kek-Chocolate

    entry yg comel ;P

    ReplyDelete
  6. thanks..
    tapi tak secomel Gadis-Kek-Chocolate..;p

    ReplyDelete
  7. adeh

    asyik baca blog yg membuatkan aku jeles ;p

    ReplyDelete
  8. "u, monkey d luffy tu sape?"
    "oh itu blogger tegar"

    "suka la i bace cite2 die.."
    "suka baca je tau, jangan suka kat die ye sayang?"

    muahaha.
    kapten.
    ada orang jatuh hati dengan 'isteri' kau ;p

    ReplyDelete