Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, May 1, 2009

1 mei bukan hari bertemu kekasih okay..;)

AKU DAN ABBAS:
"bro, sok ko anta aku p bustand boley?..aku nak balik ipoh la"
"oh okay je.."

AKU DAN GADIS-KEK-CHOCOLATE:
"ermm esok kalo i nak ajak u sarapan sama degan kitorang ok tak?"
"ermmmmm..kat mana?...ermmmm..kalo pukul 9.30 ok tak?..
akak i naik bas pukul 9pagi.."

+++


memula kitorang janji nak p sarapan kat manjung selepas dia hantar kakaknye naik bas..
tapi sebenarnye kakaknye ingin naik bas dari lumut pula..
ala lagipun manjung n lumut tu jauhnya hanya dalam 20 minit jika anda memandu secara sopan dan dimulai dengan doa-naik-kenderaan..

aku anta abbas yang nak balik ipoh dan sambil bertemu mata-air..
dia anta kakaknya yang mahu ke klang sambil bertemu mata-air..

so tadi for the first time aku dapat makan bersamanya..
nasib baik bukan berdua tapi bertiga..
bersama2 abbas si housemateku..
thanks bro..
kalau berdua je tak mungkin kot..

ia bermula begini, malam tadi kat rumah..
"bro, sok kan cuti..ko ajakla dia p sarapan sama ke?"
"keluar sama?tanaklah.."

+++

tapi aku termakan juga idea si housemate aku nih..
ternyata Gadis-Kek-Chocolate pun tidak menolak..
thanks ye sayang..;)
baru ku perasan yang kamu mempunyai lesung pipit yang begitu comel..
oh Gadis-Berlesung-Pipit-Comel..
muahahahaha...;)

16 comments:

  1. ahaha...kampung aku tuu.. =P

    lor...dh lama knal, baru prasan lesung pipit? haha

    ReplyDelete
  2. tau x pe .
    br prsn ada lesung pipit ?
    x kan la kak coklat x penah senyum kat incik sampai incik x prsn lsg pipit d pipi nya .
    tak kan la selama ni , incik x pndg muka kak coklat kot ?
    tak kan la jantung berdegup laju sgt tiap kali pndg sampai x mampu nak jenguk lesung pipit d pipi nya tuh ..

    haa3x

    ReplyDelete
  3. "kalau berdua je tak mungkin kot"

    wah,bagusnye kamu..pemalu ye?huhu

    ReplyDelete
  4. tehais ~ sarapan roti canai je..;p

    kauayie ~ oyeke..kg u kat mana..ntah2 dekat dgn rumah i..
    iye.baru perasan.

    anis ~ iye.sebelum ni tak berapa perasan sangat..
    hujah2 aku ialah:
    1. kitorang tak pernah berjumpa lebih dari lima minit ok..
    2. selalu aku terus tengok ke matanya bile berbual..tak tengok tempat lain dah..betul cakap ko.tak sempat nak jenguk bahagian lain di mukanya..hanya ke MATA.
    3. masa dia berbual dengan abbas barulah aku dapat tengok keseluruhan muka dia sepuas-puasnya..;)
    sebelum2 ni aku takde peluang begitu..aku rasa ni jawapan yang paling tepat..hohoho

    milo ~ takdela pemalu sangat..tapi kalau boleh aku taknak lah berdua je..pasti ada yang ketiga bukan? ;)

    ReplyDelete
  5. bkn ari betemu kekaseh!
    tp arie btemu jd0h!~
    haha~
    0k x??

    ReplyDelete
  6. luffy,
    takde tukar la..saje je ;p

    ReplyDelete
  7. joe ~ hohoho..thanks joe..but im not gay..muahahaha ;p

    Bat ~ takde lagik ;(

    ReplyDelete
  8. wahahahaha....

    goodluck bro
    abisla orang perak semua kena kebas dengan orang johor
    wakakakka

    :)

    ReplyDelete
  9. cet ko!...
    kawan2, ni la AM yang aku umpat dulu..hahaha

    woi, asal blog ko kosong jek??
    update la sal ko kat sana.kawan nak tahu jugak weh..

    bro, da anto resume kat petronas belum?sok closing tau!

    takpe.
    dah jodoh orang perak dengan orang johor kot..
    amacam budak kluang?bile nak jumpe weh?huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. apa yang kamu makan masa sarapan??? telan air liur je ke??? ke dah kenyang tgk muka si dia???

    ReplyDelete
  11. yeay! dats rite!
    SANGAT KENYANG dapat tatap muke die ;))))

    ReplyDelete