Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, May 17, 2009

6 hours of love..;)

aku sangat keheavenan..;)

--------------------------

laksa...

pagi tadi Gadis-Kek-Chocolate telah menghantar laksa ke rumahku untuk ku rasa..
dan aku telah jatuh cinta..
jatuh cinta kepada laksa masakanmu..
dan juga jatuh cinta kepada si tukang masak laksa itu..;)

u kena bertanggungjawab terhadap i sayang..
u dah buat i terkenan akan laksa u...;)

-------------------------

kenduri kahwin saiful..

pada tengah hari kami telah bertolak ke teluk intan menghadiri undangan perkahwinan rakan opisku..
kusangka dengan datang lewat2 tiadalah rakan2 lain yang tinggal..
rupe2nya aku kekantoian juga dengan si remy cameraman..
tak sangka pulak si saiful ni leh hire remy jadi kameraman majlis dia..
huhu..
ada dua pic kami bersama2 pengantin yang disnap oleh beliau..
remy ni satu department dengan aku..
sah esok awal2 pagi akan kutanyakan perihal gambarku itu..huhu

--------------------------

pantai remis...

semasa on da way pulang dari teluk intan,
si Gadis telah mengajak ku pergi ke kampungnya di Pantai Remis..
memula dia risau takut tak sempat...
tapi aku pujuk dia..katakan mungkin sempat..
dan aku tetiba ingin sangat ke kampung beliau itu..;)

dapatlah aku berkenalan dengan tok nye, mak long, mak su, pak su dan juga sepupu beliau..
n tak lupa si naim yang comel yang masih berumur 6 bulan..;)
geram aku padanya..

sangat kedamaian kurasakan kampung beliau itu..
tetibe aku rindu pula pada kampung halaman ku sendiri...;(

entah lah bile aku akan dapat jejakkan kaki disini lagi ye..
u ingat ye gadis, i tak naik buai tu tadi..
so u kena bawak i balik kg u lain kali ye..;p

laksa lagi.
walaupon aku dijamu dengan laksa masakan mak long mu..
tapi aku tetap teringat akan laksamu yanag kurasa pagi tadi..
sah.
aku tak boleh makan laksa selain dari laksa masakan mu..
tercungap2 i nak habiskan laksa mak long mu tadi u tahu tak..hoho

---------------------------

okay..
izinkan ku tidur sambil tersenyum ye..
aku sangat kepenatan..
6 jam bersama Gadis-Kek-Chocolate bagai 6 saat sahaja ia berlalu..;(
dia pon sudah tidak reply msg ku..
maybe dia pon sudah tertidur sambil tersenyum...;)

16 comments:

  1. huhu...
    comel nye..

    mknlaksa mak long gadik kek cokelat smpai tcungap2..

    isk2..


    dude pn tdo la smbil tsenyum ok?
    6jam mmg jap je..

    ReplyDelete
  2. mesti laksa tu the best in the world

    ReplyDelete
  3. jeles sehhh...
    bertuah betul kamu...
    aku doakan berpanjangan...

    ReplyDelete
  4. waa laksa teringat masakan mak pulak.
    dari laksa sentap ke hati turun ke perut.Kan dude? hehehe.Anyway selamat berjuang! caiyooooookk.

    ReplyDelete
  5. hurm ..
    anis pon br mkn laksa masin beli kat psr mlm smlm ..
    kejelesan la bila ada org mkn laksa sedap.

    ReplyDelete
  6. Laksa laksa ... best... kempunan aku tatkala membacanya

    ReplyDelete
  7. hahahaa...
    bunga2 centa dah ko ni....

    ReplyDelete
  8. hmmm... dah ke fasa 'serious' (declare as a couple) ke belum ni? confuse sikit bila baca.. huhu atau aku yg blur


    ;)

    ReplyDelete
  9. tidur smbil tesnyum xpe..jgn ade yg cium lantai lak pagi nanti..haha..sgt bahagie..wah, ade confession la dkt entri ni..akak gkc,sile kasik saye anak kucing comel 1..heeee :)

    ReplyDelete
  10. ehehehe.. sweet.. sgt2 sweet..
    bagus ko nih... =)

    *ko buat aku terasa nk mkn laksa la pulak! aiseh!~

    ReplyDelete
  11. bile dengar gadis kek coklat cam sdap plak..

    ReplyDelete
  12. misz luna,
    tak comel lah..si gadis mungkin...;p

    kb,
    the best i ever had...;)

    kasih,
    thanks..;p

    ais,
    hahaha..cam tahu2 je ko kan...;p

    anis,
    laksa masin???laksa apakah itu?

    bb,
    sila pergi order lain ye..laksa GKC da abes aku balun...;p

    faryn,
    dah jadi pokok wehh..;p

    belle,
    aku BELUM AND TAKKAN DECLARE AS A COUPLE...aku nak terus declare as a WIFE boleh?...;)

    mili,
    haha.sabor yek..;p

    momen,
    err takde arr bagus mana la...;) thanks neway...;)..nak mkn? sila buat sendiri ye..;p

    life,
    aku sudah memasuki fasa yang PERIT DAN PEDIH...;(

    asis,
    kena rasa kek tu dulu baru tahu sedap tak sedap huhu..

    ReplyDelete
  13. fasa sedih dan perit akan lenyap x lama lagi!

    ReplyDelete