Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, May 6, 2009

7.45

susah betul kami nak terserempak pagi2 ni la.
sebagai langkah pertama, kami da set untuk swipe masuk sama2 pada pukul 7.45 pagi..
tak kiralah sape sampai dulu..
kitorang janji pada diri sendiri untuk sampai serentak pada waktu itu..

pagi tadi..
sebagai permulaan..
dia boleh pulak awal hari ini..
aku yang besenye lebih awal dari dia boleh pulak terlambat..
keputusan pada hari ini ialah..
7.47 vs 7.50
keAWALan berpihak kepada Gadis-Kek-Chocolate..
mentang2 MU menang, u pon awal nari ek?
cisss..

dan jika salah seorang dari kami da sampai dulu, kami tak akan menunggu antara satu sama lain.
kami akan teruskan sahaja perjalanan dengan kelajuan tahap sloth..

rasa cambest pulak men kejar2 pagi2 ni..
hahaha..

12 comments:

  1. hurm ..
    wat drama kejar2 plak.
    ha3x..

    ReplyDelete
  2. amboi sonok ek men kejo2.. bagus gak wat cmni. semangat sket nak g keje..kalo tak, lemau je..haha :P

    ReplyDelete
  3. Mesti tgh wat keja pun bleh senyum2 ;)

    ReplyDelete
  4. hoho..
    cm cte hndustan lak maen kjo2.
    bro kajol..
    gdis kek coklat amitabh bachan :DD

    ReplyDelete
  5. berkejar2 la kamu utk meningkatkan prestasi kerja. cewah..

    ReplyDelete
  6. haha..at least ada motivasi nak datang keje awal :D

    ReplyDelete
  7. hee... comel la korang berdua..

    tak sabar nak tinguk kesinambungan drama ini smpi korang naik pelamin..ehehe..

    ReplyDelete
  8. keh
    baru bace satu
    akakn ku ikuti pasni

    ReplyDelete
  9. huisy mcm follow drama pulak. tak sabar2 nak tau babak seterusnya! ;P

    ReplyDelete
  10. anis the 'nice blogger' ;p,
    ;)

    nadxoxo,
    haha tau takpe.tapi aku memang dah bersemangat pon sejak 2 bulan lepas..;p

    tehais,
    eh mana ko tahu ni??kantoi la pulak...;)

    oreoo,
    oh tidak! aku tak minat la.. ;(

    nard,
    wahh.berprestasi sangat la kan.;p

    cuk,
    seperti komen untuk nadxoxo.aku da termotivasi sejak 2 bulan lepas ;p

    jard,
    bese je la.aku rasa 'kisah' korang mesti lagi best kan?

    jow,
    haha.masih tak terlewat..;p

    c.siti.p,
    drama? ini real okay!! bukan cobaan..;p..k.tunggu jek!

    ReplyDelete
  11. men kejar2?jangan la weh..kang tergolek,jatuh saham..huhu

    ReplyDelete
  12. haha..aku memang da jatuh pun..
    jatuh hati..lalalala

    ReplyDelete