Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, May 29, 2009

bidadari kerinduan

petang tadi aku sangat sedih..
niat perut nak p makan terbatal..
sebaliknya aku menuju ke pantai di lumut..
seorang diri..

nape ye tatkala kita bersedih, pabila melihat ombak menghempas pantai terasa sedikit kelegaan...

antara sedar dan tidak tiba2 aku ditemani seorang bidadari...
iye...bidadari..
kewujudannya umpama seperti mimpi..
terima kasih padamu bidadari kerana sudi menemani ku dikala ku sangat duka..

aku benci perasaan ini..
ia memperlihatkan kelemahan ku..

oh Tuhan, berilah aku kekuatan...

15 comments:

  1. ku pn suka ku pantai bila sedih..
    menenangkan hati kan?...

    *xperlu benci ngan perasaan sedih.. mmg akn ada pada tiap insan..=)

    ReplyDelete
  2. sebab pemandangan tu tenang

    ReplyDelete
  3. wa semakin tak paham ni.. boleh terangkan elok2?

    dah baik semula ke camne ni? ni buat wa nak gi lumut ni..

    ReplyDelete
  4. sape angel tu???ke ko berangan?

    ReplyDelete
  5. sudah ..
    angel mana lak ni ??
    jgn nk kata kebetulan kak coklat pon ada kat situ..

    ReplyDelete
  6. wafa,
    yeap.tenang..;)

    asis,
    yes!ombak membawa kesedihan itu pergi..

    luffy,
    tepat sekali..;)

    wawa,
    hahaha...cian ko.
    camnilah..
    kitorang just kawan bese je..
    dia belum bersedia terima aku..
    tapi kitorag mesra je skrg...;)
    ada faham?
    tak faham, meh turun lumut..
    kita jumpa n lawan gusti tangan kalo berani...;)

    life,
    the angel was GKC.
    believe me..
    she came to me..
    terharu tak??

    anis,
    she came to me..
    sangat terharu...
    waaaaaaaaaaaaaa;((((

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. confirm GKC. camana dia boleh ada kat pantai tu gak?

    ReplyDelete
  9. ixora,
    she was GKC...hehe;)

    ije,
    dia mahu datang padaku...huhuhuhu;)

    ReplyDelete
  10. ok..wa memang dekat dgn lumut.. wa biase keje kat sane. jom..

    ReplyDelete
  11. hahaaa..
    sudah ku duga sebegitu rupa cite nya.
    wahaaha..
    kak coklat tuh ..
    umo bapa?

    ReplyDelete
  12. layan lagu bidadari -tyco best gak tyme2 ko berangan tuh..haha

    ReplyDelete
  13. oranglidi,
    jom arr!!!

    anis,
    well, ko kan memang smart.
    nak lagi smart cube teka umoq dia brapa..;p

    mili,
    baik aku layan kira jumlah feri yang pergi balik pangkor time tuh...;p

    ReplyDelete