Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, May 13, 2009

the card

cite ini ada berkaitan dengan en3 sebelum ni..
di bawah ini adalah perbualan aku dengan seorang rakan opisku..

------------------

"eh kad aku takde ke"
"adaaaaa....nah ko punye.."
dia tunggu sebelah aku.aku da pelik.aku bukak kad dia.
aku baca.aku tersenyum.dan aku toleh kepada member aku ni.
"wehh ko....;)"
"sorila aku tak tahu nama dia"
"ko baca blog aku..huhu"
"ajak la Gadis-Kek-Chocolate sekali ye.."
"hehe..tengoklah nanti"

aku tersenyum kerana ini...


-------------------

haha.
aku tak tahu apa perasaan aku..
yang aku tahu aku nak khabarkan kat Gadis-Kek-Chocolate..

"i nak ajak u..eh silap..kawan i jemput kita pergi majlis dia.."
"kat mana?"
"kat teluk intan 17 mei ni.."

"u sudi?"

"ermm i tak tahu lagi..nanti i confirmkan ye..;)"

"okayyy.."

-------------------

"u tengok kad yang i attach kan tu.. dia tulis nama u Gadis-Kek-Chocolate..;)"
"a'a...sweeeeeetnyeerrrr...;)"
"oh. inilah maksud sweet ye..hoho.i taktau..;p"

10 comments:

  1. sweet = manis

    manis = aku

    aku = sweet

    lalala

    tp

    gadis kek chocolate tentunya lagi sweet :)

    ReplyDelete
  2. nak kata sweet...
    kawan kamu la yg sweet...
    kamu chomel!!!

    ReplyDelete
  3. hurm....sweet la korang nehh...nanti cte detail2 pasal kenduri kawen nnt eh???

    plishhh????

    hahaha..abes dah sume orang asek nak gune perkataan sweet....ekekekeke =p

    ReplyDelete
  4. manis la plak.
    urm.. tu la...
    rahsiakan nama lg.
    mmg lekat la nama kak coklat tuh.
    ha3x

    ReplyDelete
  5. wah..dalam kad jemputan dah ade name same2..arap2 nnti ade kad jmputan kawen korg pulak ye..time tu msti la gune name sbnr gadis kek choc..lalala..bahagienye ;)

    ReplyDelete
  6. hohohoh

    nak jadikan blog aku cerita cinta sweet gak ler ;p

    ReplyDelete
  7. lifesaver,
    ko memang sweet!
    tapi betul cakap ko,
    Gadis-Kek-Chocolate lagi sweet..;p hehehe

    lifesaver lagi,
    haha. ko jangan risau la..takde sape berebut nak komen first kat blog aku ni..hoho

    kasih,
    eceh..;p kamu lagi comellll;p

    akmar,
    hermm..ok..isyaAllah..;)

    anis,
    hehe..nama dia memang kena dirahsiakan..semakin ramai silent reader yang dikenali disini..

    gadis choki2,
    yes! betul tu! time tu lah nanti nama sebenar Gadis-Kek-Chocolate didedahkan ...hohoho

    luffy,
    hehe..;p
    dipersilakan tuan..

    ReplyDelete
  8. hahahaha..aku nak tergelak statement luffy..kih3~

    ReplyDelete
  9. luffy jeles la tu..
    tak bagi chance langsung kat aku nak carik makan..;(

    ReplyDelete