Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, May 7, 2009

menuai hasil pertama!!

yahoo!!
err. ini iklan ye.
nanti aku sambung balik cite sal Gadis-Kek-Chocolate..

aku nak nyatakan kehepian aku sebab pertama kali aku dapat RM0.25 daripada nuffnang!!
terima kasih wehh.

thanks juga kepada en.luffy sebab memotivasikan aku pasal nuffnang ni.
nanti cukup wet nuffnang bagi kat aku, aku banje arr ko ye..hahahaha

err. dengan 25sen apa aku leh dapat arini?

10 comments:

  1. ahah. gembira untuk anda :)
    *choki2 pun tak lepas kot. haha.

    ReplyDelete
  2. hahaha.
    takpe..choki2 ley pow kat milimilo..;p

    ReplyDelete
  3. tahniah2.
    leyh dpt cupcake comel 1
    hehe

    ReplyDelete
  4. urm ..
    25 sen ..
    leh dpt ais krim malaysia satu ..
    kalo pandai bodek mak cik jual es krem..

    ReplyDelete
  5. hehhehee tahniah
    bro try ziddu lagik senang dpt
    aku dah 2 kali dpt
    depa bayar USD lak tuuuu

    ReplyDelete
  6. nuffnang aku dah RM4.30

    boleh lawan?

    kakaka

    ReplyDelete
  7. aku pon dah lama x check nuffnang aku...hehe..

    pssttt:0.25 sen ko boleh beli coklat gula2 dapat 8 biji..bungkus2..bg kat gadis kek chocolate :)

    ReplyDelete
  8. innz,
    err.thanks!..tapi aku nak 10!

    anis,
    cuti ni ko jual eskrem ke?

    bro KB,
    takde conflict dgn nuffnang ke?aku setia orangye...;)

    luffy,
    boleh!satu cabaran itu.thanks!

    lifesaver,
    bek ko p check skrg..ntah2 da ada RM8 juta!!

    ReplyDelete
  9. drpd psg nuffnang,baik gune advertlets..duit aku skrg dah 6ringgit..pdhal ltk xsmpai sebulan

    ReplyDelete
  10. tapi bak kata kapten, nuffnang ok kot..
    aku stay jek.
    thanks.

    ReplyDelete