Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, May 28, 2009

ok, sape berani teman aku p jumpa bakal ibu mertuaku for the first time?

waahaha..
tajuk taley bla...
saje wat panjang2.

sorila weh aku bz ya amat..
tak dapat nak update 3 hari dah..

ok kita terus ke kuliah seterusnya berkenaan tajuk di atas...

------------------------------------
[27.05.2009]

aku penggemar pelam muda..
di rumah GKC banyak pokok pelam..
apa lagi, dengan machonya + tak malu kot, aku mintak sikit dari GKC...

semalam lepas balik keje, dia terus panjat pokok pelam dirumahya itu..
haha.ko percaya dia panjat?
tak ayu la wehh..
dia kait kan je..

kesian kat dia.
kerana aku, dia telah digigit oleh kerengga2 ...;(
maafkan aku sayang..

dan oleh kerana tak sempat,
dia telah berjanji untuk menghantar ke rumah aku pada hari ini..

------------------------------------
[28.05.2009]

hari ini lepas balik keje, dia nak hantarkan pelam ke rumah aku..
tapi aku tengah melepak minum2 kat luar dengan member2..
aku katakan padanya yang aku akan ambil di rumahnya sahaja..

tidak katanya..
dia tidak mahu aku ke rumahnya..
atas sebab2 yang tersendiri..

perlu diingatkan bahawa aku tidak pernah bertemu secara face to face dengan ibu bapanya..
ya.
mungkin sudah beberapa kali aku mengambilnya..
tapi itu mungkin di tepi jalan sahaja..
tidak sampai ke rumahnya..

hmmm.
aku rasakan macam tidak berapa manis kot..

pada aku at least biarlah ibu bapanya tahu dengan siapa anak mereka berkawan...
ini pendapat aku sahaja..

lantas selepas minum2, aku mengajak abbas osmetku ke rumah GKC..
tawakkal je aku..
mungkin dia akan sangat marah pada aku..
hmm entahlah..
buat masa sekarang, hanya satu sahaja msg dariku yang telah direply..
mungkin dia sangat marah akan aku...;(

---------------------------------------

ok setibanya aku dirumah GKC,
dia tiada di rumah..
iye. aku tahu dia keluar ke rumah jirannya..
kulihat hanya kak long nya sahaja yang ada..

setelah menunggu beberapa minit, muncullah ibu kepada si GKC..
aku menyapanya...dengan ramah maybe..
dan aku pun berbual2lah dengan beliau dari satu topik ke satu topik yang lain..
hmmm..
maybe aku memang ramah dengan orang2 yang pangkat makcik2 ni kot..
ini pernah dinyatakan sendiri oleh GKC ketika aku mengikutnya pulang ke kg toknya hari itu..
so aku taklah berapa kekok nak berbual dengan ibunya tadi...;)
cuak pun ada gak beb sebenarnye..
huhuhhuhu..
mana lah tahu aku terspoil ke hape ke..
jatuh saham beb..
nasib baik semua under control sampai lah GKC pulang..

hmm ketika GKC sampai ke rumahnya..
ku dapat lihat aura kemarahan di mukanya...
makin ayu pulak ku lihat kan...
hohoho..
eh tapi siyes ayu beb..
ke gua dah angau..
dulik kan..;p

------------------------------

tetibe aku rasa macam lain la pulak gaya penulisan aku kali nie.
ke sebab da 3 hari aku tak hupdate..
ahh..
malas dah aku nak cite lagi..
gayut dengan GKC lagi best..
k korang..aku nak pujuk dia jap ea..
doakan aku semuanya ok2 sahaja lepas ini..
hehehehe...;)

13 comments:

  1. org angau
    mrh pown nmpk ayu
    hehe ;)

    kak GKC (is she 'akak' to me ?haha .)
    i lap u tOo
    muleyh ?
    ;p

    ReplyDelete
  2. hahaa..
    kak coklat marah ..
    ha3x..
    incik ni .
    dah la mu kalah smlm.
    bek incik pujuk elok2..

    marah pon ayu .
    wooo ..
    mmg di ambang keangauan di tahap tertinggi nih .
    dah jumpa mak ..
    so .. pe lg ..
    jgn tunggu lama2..
    nnt d kebas org ..

    ReplyDelete
  3. Pujuk bro jgn x pujuk.... layan perempuan mcm gentleman... respek... All the best utk kamu

    ReplyDelete
  4. Wah! Dah jumpa bakal mak mentua.Orait la tu ;)

    Er,bapak dia?

    ReplyDelete
  5. hebat giler arr ko!!!

    suami aku pon kategori berani giler..dtg time aku xde kat rumah..nasib baik parent aku otai2 aje..hehe

    ReplyDelete
  6. aku kena ambik kursus bercinta dengan kau la rasanya. :-D

    ReplyDelete
  7. innz,
    how old are you?
    she is 2*..ngeeee...;)
    hahahaha

    anis,
    sabar...dia muda lagik...hohoho

    wawa,
    ;p

    jon,
    gentleman..yess!!
    respek..yess!!
    ;)

    tehais,
    bapak dia belum lagila..
    nantila..;)

    asis,
    hehe..;p

    life,
    hebat ke???
    ermmm...bese je la..
    aku berani kerana aku benar2 suke kat anak dia..tu je..

    ipp,
    hahaha..tak layak la bro aku nak ajar cikgu ni..

    ayie,
    yes!!.;p

    luffy,
    ermm maybe...;)

    ReplyDelete
  8. aku pegi jumpe bakal mak mentua pun tak berteman..sorang2 baru nmpk berani :) hehe..

    ReplyDelete
  9. i dont think it is nice for a gal to do that...;)

    ReplyDelete