Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, May 5, 2009

special en3 dedicated to my beloved followers..

thanks kawan2 yang sudi follow blog murahan aku nih..
dalam masa 2 minggu ni aku rasa dapat up follower dari belas-belasan ke 34 hari ini..
walopon sikit compare dengan follower en.luffy..;p..namun aku tetap nak ucap TERIMA KASIH..

kehadiran korang membuatkan aku lebih bersemangat untuk berblogging dengan intipati utama blog aku ini iaitu cerita mengenai AKU dan GADIS-KEK-CHOCOLATE..

nantikan kisah2 hangat seterusnya (tak ley bla aku dengan ayat seterusnya aku nak type ni....hahaha).

ah korang tunggu jelah cite seterusnya..
aku malas nak update tiap hari nanti korang bosan plak..

walaupon hakikatnya setiap hari ada saja development dalam perhubungan kami berdua...ngehehehehe.
jangan jeles naaaa...;p
[sumpah!sikit gua tak jeles bro!]

p/s: to my '1st follower' yang masih segan nak follow blog aku...err what a 'nice blog' u have..;) ;p...kekeke jangan marah ..;p

12 comments:

  1. hahaaa...
    sapa la 1st follower incik tu ek ?
    mst bgs bdk tu .
    anis rasa la kan ..
    die follow org,
    tp, may be private je kot.
    may be la ..
    hahaaa...

    may be die x nak org rasa terlalu d hargai kot .
    mungkin!
    hahaa

    ReplyDelete
  2. ko memangg syengall..
    eh silap..
    ko memang BEST!!!..
    thanks...;p

    ReplyDelete
  3. eh2.. kenapa ek ..
    asal happy semacam lak ni ?
    nak kawen ngan kak coklat dah ke ?
    jgn lupa ajak2 ayam ..
    ajak anis tuk mkn je ek .
    sila ajak2 ayam je.
    haahaa

    ReplyDelete
  4. aku pun follower apa. silent follower...

    ReplyDelete
  5. wei... ape barang bg special entry je... bg hadiah la beb kalau berani!!!

    hahahahahaha

    ReplyDelete
  6. ada hadiah utk yg jadi follower ke?

    :P

    ReplyDelete
  7. anis,
    eh ingat lagi ko ek kat janji aku..sure aku ajak ko walopon ko bukan ayam ..;p
    tapi lama lagi la...hahaha

    diva,
    err MANY THANKS!..rajin2la kutuk aku ye..;)

    umie,
    nah amek! eskrem oreo buatan sendirik!

    farah,
    ada..sila mintak eskrem oreo kat umie.. ;)

    ReplyDelete
  8. bukan aku no 1 ker?

    kenapa?

    kenapa?

    sedih ni

    ReplyDelete
  9. kekeke..
    taktik pic takde muka tu sgt menjadi n mengkonpiuskan aku..

    btw, 1st registered follower aku ialah cik ChentaMaya kita..

    thanx gal!

    ReplyDelete
  10. aku ntah yg keberape..xkesah pn..janji semua follower bakal dijemput bile kenduri ko gn si gadis menjadi..hihi

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah aku jemput sume kalo menjadi..
    tapi kalo da dijemput wajib datang tau..
    haha takut tak?

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete