Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, May 24, 2009

Suratan @ Kebetulan..

Kes 1:

..aku on da way nak keluar p lunch..
aku akan melalui tempat GKC (Gadis-Kek-Chocolate) menunggu nasi..
tapi aku tak akan tersua dia secara direct..
aku kena bukak satu pintu untuk melihat dia..

pintu ku kuak..
kan betul dia ada di dalam tu.,.
kulihat dia terkejut terpandang akan aku..
aku pandang dia..tanpa berkata apa2 aku keluar semula..

yang pasti aku perasan yang dia pakai baju kurung kaler hijau..
ku tengok t-shirt yang ku pakai, pon kaler hijau jugak..
ermmm..

kebetulan..


Kes 2:
(sambungan Kes 1)

aku hantar msg..
"hijau.."
dia reply
"flora fauna.."

lepas lunch..
aku terima satu emel dari GKC..
"eh sama..flora fauna.."

aku faham maksud dia..
sebelum p lunch, aku ada hantar satu emel kepada dia.
aku cakap "flora fauna.." (komen aku untuk satu emel yg dia fwd pada aku..)

kebetulan lagi..


Kes 3:

semalam..
aku telah mengajak dia berjalan pulang bersama ku..
sebaik sahaja terlihat GKC, aku tersenyum..
warna baju kami sama lagi..
kaler merah..

kebetulan lagi kah?

19 comments:

  1. macam2 la..
    hishh .
    ni kalo jumpa patut hantukkan je kepala dua-dua .
    lps tu , sure ok nya lah .
    *ada sapa2 leh tlg hantukkan kepala kedua2 nya ??

    lps ni ,
    incik wat novel lah ..
    " KISAH CINTA KOPI RADIX "

    ReplyDelete
  2. Wah,sweet tu.Macam cita industan pun ada.heheh.
    Ada jodoh la tu.huhu

    ReplyDelete
  3. ada hint disitu.mari kita ke episod seterusnya..jeng jeng jeng...

    ReplyDelete
  4. anis,
    kenape ye kena hantukkan kepala?sakit la kepala dia..kecian die..;(

    oit..bukan kopi radixlah...tapi Radix Coco...PRC...pemuda-radix-coco

    tehais,
    tak tahulah..;(

    bb,
    haish...tak faham ke?;(
    ko kena mantapkan lagi ilmu kejiwangan ko ni macam derang sume...;p

    ais,
    takde hint lah..;p direct jek..;)

    ReplyDelete
  5. hehehe

    harap2 good ending for season two ni :)

    ReplyDelete
  6. life,
    AMIN.

    luffy,
    aku pon harap macam tu lah...;)

    ReplyDelete
  7. Amin -- aku tlg cepatkan jodoh ko~

    ReplyDelete
  8. life,
    thanks..harap doa kita makbul..;)

    ixora,
    huhuhu..
    apa tu?;p

    ReplyDelete
  9. Ada jodoh kot bro... kena usaha lg ni heheheh

    ReplyDelete
  10. susah nak cakap la bro...;(

    ReplyDelete
  11. memang bukan kebetulan dah ni..kompem..ko sure tau pe maknenye en..korg mmg de chemistry n bole rase instinct memasing.. :)

    ReplyDelete
  12. tapi GKC cakap just kebetulan je...maka aku pon percaya ia hanya satu kebetulan...

    ReplyDelete
  13. doa kita? ko doa..aku tlg aminkan je..hehehe

    psttt: ko berjodoh dgn dia (44x)

    ReplyDelete
  14. aminnnnnnnnnnnnn....


    thanks...;)

    ReplyDelete