Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, June 19, 2009

aku anugerahkan ianya kepada June...

ia..
hanya untuk bulan ini maybe..
spesel untuk June aku harap2 begitulah..
mesti korang (korang?) pun harapan yang sama macam aku..

[maaf bahasa aku berterabur..;p]

semoga July nanti memberi sinar baru..;)
14 dalam 19 ialah rekod.
buat pertama kali dalam 4 purnama.

okay..
dipersilakan June..
ini dia..

anugerah kemalasan menulis en3 @ mengupdate blog khas untuk kamu..

9 comments:

  1. kesengalan yang terserlah .
    jelas nyata dan terang .
    izhar khalqi sungguh.

    ReplyDelete
  2. haha~
    boleh pulak buat anugerah kemalasan.....
    :p

    ReplyDelete
  3. trimas sebab singgah blog saye.... :D

    ReplyDelete
  4. anis,
    cambest je nama anak izhar..;)

    lin,
    sebenarnye nak bagi kat diri aku,tapi terbagi kat June plak..;p

    innz,
    hahaha..en3 ini sendiri adalah satu award..
    tak perlu kopipes okayyy...hohoho

    milla,
    kemerapuan masak 3 rasa pon sodap..

    ije,
    hoho..;p

    hani,
    welkam...;)

    ReplyDelete
  5. ha ha ha..
    ko memang..
    sila update blog walopon ko sibuk berkursus ye

    ReplyDelete