Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Tuesday, June 2, 2009

apakah maksud kehadiranmu...?

standard arr..

semalam aku dah hepi,
arini aku bersedih la pulak..

memang ketara.
hepi dan sedih berselang-seli..

hari ini persoalan di atas itu muncul kembali di benak fikiranku..
aku tak jumpa jawapannye.
tak jumpa.
perlukah aku mencari lagi?
oh please.
tidak.
aku malas okay.

aku dah malas nak fikir akan jawapannye..
aku just jalani hidupku seperti yang telah disuratkan..
maka kehadiranmu dalam hidupku pasti mempunyai maksudnya bukan????
tapi apakah ia???
arghhhhhhh...;(

-----------------------------------------------

sebenarnye yang buat aku sangat bersedih ialah kerana aku tidak dapat melihatnya langsung satu hari ini..
ini gara2..
"u..i think kita kena kurangkan kelihatan bersama lah.."...GKC

jangan kata batang idung, hatta bayangnya pun tidak berkilas..
aduhai..seksa tol lah..
aku benci terseksa begini.

-----------------------------------------------

benar.. kehadiranmu buat aku gembira selama 2 bulan 1 minggu ini..

aku gembira bila dapat makan bersama kamu...
aku gembira bila dapat walk of love bersama kamu...
aku gembira bila dapat calling2 bersama kamu...
aku gembira bila dapat msg2 bersama kamu...
aku gembira bila dapat beremel2 bersama kamu...

aku mahu kau tahu ini wahai GKC..

kerana satu hari nanti, jika kita tiada jodoh...
aku mahu kau tahu bahawa..
inilah kenangan terindah aku dengan kehadiranmu..

harap kau pun hepi juga dengan kehadiranku dalam hidupmu...

--------------------------------------------

bila bersendirian.
memikirkan ini.
hatiku sangat terseksa.
pedih.
aku seperti tidak dapat menerima hakikat yang begitu pahit bak hempedu ini...;(

dan...
kepadaNyalah aku kembali..

oh Tuhan, ampunilah segala dosa-dosaku..
dosa-dosa kedua ibu bapaku..
dosa-dosa kaum keluargaku..
dosa-dosa sanak-saudaraku..
dosa-dosa sahabatku..
dosa-dosa guru2ku..
dan juga dosa-dosa muslimin dan muslimat sekaliannya..

aku berserah padaMu..

14 comments:

  1. urm ..
    biarkan semua nya berlaku
    mengikut apa yg di surat dan di siratkan ilahi ..
    x yah paksa2..
    kalo dah jodoh , x kemana ..
    lalalaa...

    jalani kehidupan ngn happy..
    :)

    ReplyDelete
  2. tabah ya..usaha yg mane mampu k..pray a lot bro..it really help..

    ReplyDelete
  3. HAHAHA... TAhniah bro... Situasi anda sama seperti saya... HAHAHA... Jgn sedih k... keep moving forward... Jgn putus asa... Sy sentiasa sokong

    ReplyDelete
  4. Aku setuju dgn kapten.

    Masuk meminang terus.

    ReplyDelete
  5. ok close the idea of meminang..
    it really not the agenda..for now at least..;(

    ReplyDelete
  6. anis,
    taktik tu aku dah guna kat EA..tak berhasil..aku kecewa akhirnya...;p

    iylli,
    yes!! "usaha mana yang mampu"..thats really what i am doing rite now!;)

    jon,
    sedih?...yes!!
    putus asa?...NEVER!!;)

    luffy & tehais,
    aku tak setuju dengan korang berdua.
    BARU DUA BULAN KENAL..
    do you have any say?

    ReplyDelete
  7. urm ..

    x menjadi..
    dah x menjadi tu ..
    x kan x phm2 lg ..
    :-"

    urm .
    kak coklat ni jinak2 merpati la erk .
    go kak coklat
    go kak coklat ...
    hehehe
    :D

    ReplyDelete
  8. anis,
    yes. aku dah faham.
    aku dah sedar.
    tu sebab aku guna taktik yang berbeza.

    asis,
    no sad2 lorr.just mellow jap.

    ReplyDelete
  9. oppsss...macam dah parah je ni

    ReplyDelete
  10. life,
    hati aku terseksa...hahahaha

    ReplyDelete
  11. aku belum pernah lagi ada dlm situasi berselang seli cmni

    ReplyDelete