Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, June 20, 2009

hari kedua ini kusangat terasa ketiadaanmu..

hari ini sabtu.
hari kedua tanpa kelibat mu...mungkin boleh kuterima lagi..
hari kedua tanpa berita darimu..oh aku tersangat rinduuu...;(

---------------------------------------------------

pagi tadi sesampai di ofis, aku terasa begitu kehilangan..
tiada khabar, tiada emel, tiada sms dari GKC..
ohh..;(

sms terakhir yang kuterima adalah pagi semalam..
apa agaknya khabarmu disana ya GKC..

---------------------------------------------------

aku tak dibenarkan untuk menghubungi dia..
dan sepatutnya aku tak boleh menghubungi dia..
biarlah dia gembira disana..
kudoakan kau hepi disana GKC..;)

adakah kau rindukanku sepertimana kurindukan kau..

10 comments:

  1. muntah darah la anis baca blog nih .

    syok mengutuk kat blog kama nmpk .

    bg ruang kat kak coklat.
    tp , mst kak coklat sndr tertunggu2 msj kan.
    kahkahkah ..

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    daripada anis muntah, baik anis p derma darah tu...;p

    ops.maafkan saya penunggu gunung cameron.

    aku memang bagi ruang kat dia seluas2nya..;)
    dah dia tak bagi aku msj, takkan dia nak tertunggu2 lagi kot..;p

    ReplyDelete
  3. rindu-rinduan jd kenang-kenangan~~~ lalalala~~

    ReplyDelete
  4. nanyilah lagu rindu serindu rindunya

    ReplyDelete
  5. Don worry bro... die tga rindu tu

    ReplyDelete
  6. wahh....sadis jgak entry ni..xpe2.. sure GKC pun rndukn ko....cuma die xbgtau je :)

    ReplyDelete
  7. aku rasa aku dah terlamabat kot nak reply komen korang..

    perasaan itu dah tak valid..hohoho

    ReplyDelete
  8. zzarina,
    hmm..hmm..hmm..ok takpe,aku simpan sorang je..hahahaha

    ReplyDelete