Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, June 4, 2009

i miss u so much!..;(

....semalam sedih, arini aku pasti gembira..

arini aku berasa sangat hepimil sebab:

..pepagi lagi aku da teserempak dengan dia di jalan..
..baju kitorang tersama colour lagi..

and the best part is..........................

..she said she missed me...;)





n i miss u too GKC..;)

13 comments:

  1. bagai2 la kerenah 2 makhluk nih
    ha3x..

    ReplyDelete
  2. saat saat genting mcm ni mmg syok ooo bila org miss me i miss u.

    ReplyDelete
  3. rindu menggamit memori semlm=)

    ReplyDelete
  4. tersangat la jiwangnye...whoa whoaaa!!! XD

    ReplyDelete
  5. I miss GKC tooo ;)

    Erk,apesal aku pun rindu beliau?huahua

    P/s: Bila ampa nak kawen nie?Ceq lapaq kek cekelet nie.

    ReplyDelete
  6. Tahniah!!!! harap2 la nasib bro sama ngan saya ni huhu

    ReplyDelete
  7. anis,
    perasaan ini sangat best..siyes! u better have a try lol..;p

    cj,
    ku terasa di awangan..lalalala..;p

    penulis,
    wow! puitisnyer...;)

    miko,
    yeke?.bese je la...;)

    luffy,
    i did nothing and she missed me...;p

    tehais,
    kawen?
    dia tanak kawen dengan aku la...hahahahaha

    jon,
    thanks!;) pecite?

    life,
    perkembangan bese je..;p

    ReplyDelete
  8. korg ni ikut aura warna terapi tu kot,sbb tu leh same..huhu

    ReplyDelete