Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, June 1, 2009

kantoi - high scale

pagi tadi aku sampai di parking lebih awal dari GKC (Gadis-Kek-Chocolate)...
maka aku pun tunggu dia dalam kereta..

nampak sahaja kelibat GKC yang baru tiba, aku segera keluar menuju padanya..
sampai aku terlupa nak amik swipe card aku.
tak pasal2 aku kena menapak balik sejauh 400 meter..
haizzz...
tapi bila kulihatkan GKC setia menantikan aku yang berpatah balik ke kereta,
terus kering peluh di ubun2 ketiak aku..hohoho

kami berjalan bersama menuju ke opis masing2...
sambil itu sempat kubisikkan padanya..

"u..i think kak R ada kat belakang kita la.."

mengikut cerita GKC, sebaik aku berpisah dengannye...kak R segera menyapa..
"ooo xxx(nama sebenar GKC terpaksa dirahsiakan...;p), pucuk dicita ulam mendatang ye..."

wahaha.apakah maksud kak R itu?
aku pun tak faham.

------------------------------------------

sesampai sahaja beliau di opisnya, kak J pula bertanya soalan2 panas pada beliau..
ini gara2 kak J rupe2nye terlihat kelibat aku semasa menolong menolak motor GKC ke bengkel hari sabtu lepas..
haizzz..dunia ni kecik je lah..
kasihan GKC, terpaksa dia menangkis soalan2 panas itu dengan gaya ayunya macam bese..ecewahh.
dan aku rasa, akak2 department dia dah mula tahu cite pasal aku dan GKC...
hmmm..

------------------------------------------------

dan tadi GKC cerita kat aku, semasa dia ke department X, seseorang telah menegurnya..
"ooo xxx(dirahsiakan macam bese..hahaha...;p), ada orang tengah masuk jarum nampaknye"
haizzz...

"u..i rasa dah 3 department tahu cite sal kita..dept u, dept i n dept x.."
"ermm nak buat macam mana..kita takleh nak tutup mata n mulut orang.."

------------------------------------------------

dan yang tak bestnye..
"u..i think kita kena kurangkan kelihatan bersama lah.."...GKC
maka aku pun tak dapat berjalan balik bersama GKC petang tadi..;(

------------------------------------------------

okay.. aku tahu soalan pasti dari korang..

MENGAPA HUBUNGAN KAMI PERLU DIRAHSIAKAN?

jawapannya:
RAHSIA? EH TAKDELAH. MANA ADA RAHSIA LAGI DAH SEKARANG...HAHAHA

12 comments:

  1. aku nak tanye gak
    knape kne kurangkan kelihatan bersame?
    xbaek ouh tipu diri sendiri :)

    ReplyDelete
  2. nampak dia sampai lupa kad...
    cian kena menapak balik
    hehehheeee

    ReplyDelete
  3. aku rsa 'dia' tgk bermain2 ngan hati & perasaan la...

    dlm kes ni, ko ken acari jln tuk yakinkan dia..

    ReplyDelete
  4. wafa,
    komen u paling tepat sekali.!!
    i pun rasa macam tu..
    i kena cari 'jalan'...

    ReplyDelete
  5. urm ..
    pmpn ..
    mmg suka menduga ngan mcm2 cara.
    main tarik tali la tu.
    sebenar nya nak ..
    ha3x..
    *gelak the joker sat !!

    ReplyDelete
  6. kenapa nak jalan asing2 lak

    rindu nanti taw

    ReplyDelete
  7. oranglidi,
    gilaks lu
    siyes belum masanye..

    anis,
    sebenarnye nak??
    i never know.

    luffy,
    dia yang mahukan begitu.apa aku boleh buat??
    aku rindu..dia tak tahulah..;(

    ReplyDelete
  8. mili,
    taknak gossip makin panas.begitu kot.entahlah.

    bro,
    aku yg lupa la bro..;p

    asis,
    memang dah tak rahsia..kebanyakkan orang dah tahu aku ada hati padanya..;)

    ReplyDelete
  9. len kali jangan jalan sama-sama masa siang hari, org nampak karang gosip ler


    korang keluar ler tengah malam, jalan berdua di tempat-tempat sunyi lagi tersorok, mesti kakak J dan akak R tak gossip

    ReplyDelete
  10. hahaha...
    harlem lu c..

    idea pakat nak soh kena tagkap basah ke hape tu..;p

    ReplyDelete