Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, June 8, 2009

love story on thursday..

berjalan tapi tidak seiring....

nasib aku baik pagi tu.
aku terserempak dengannya di jalan..
dia menaiki motor dan aku menaiki keretaku..

aku pun cepat2 memecut dahulu kerana aku perlu mencari parking setibanya di ofis nanti..

tapi..
entah apalah malang nasibku..
susah pulak aku nak parking kete pagi tu..
lama jugak aku terpusing2 baru dapat parking..

aku tahu aku dah lambat..

keluar je dari tempat parking, aku tengok GKC dah pun berjalan meninggalkan aku..
adalah dalam 2oo meter macam tu..

niat dihati ingin mengejar beliau terpaksa aku batalkan kerana kehadiran abg.K..
abg.K ni satu dept. dengan beliau..

kalau aku berjalan laju memotong abg.K dan berjalan seiring dengan GKC maka akan tersangat obviouslah ye..

nak taknak terpaksalah aku berjalan di belakang mereka sahaja...;(
dari jauh ku lihat langkah GKC longlai sahaja..
mungkin juga kerana tak dapat walk of love bersama aku di pagi iteww...
ahahaa..perasan lak aku neh..;p

naseb malang lagi..kat belakang aku rupe2nye ada kak.R and kak.J berjalan seiringan..
seb bek aku tidak teruskan niat aku tadi, kalo tidakkkk pasti sudah MELODI di dept. beliau..

tak apalah..mungkin ada hikmahye ini terjadi..

9 comments:

  1. takpe...
    pasni jalan sambil pegang2 tangan...
    hohoohohh

    ReplyDelete
  2. ad hikmah di seblk pe yg brlaku k..

    ReplyDelete
  3. hurm ..
    ada diomand d sebalik semua tuh

    ReplyDelete
  4. hetamaya,
    rezeki??huhuhuhu...;p

    faryn,
    tanak ah pegang2 tangan..tak bek.
    aku nak pegang pinggang terus..hohoho.
    tapi pas da kawen la ye...;p

    life,
    eh takdelah..abg.K tu opismate dia je..;p
    risau na ko?..;p

    mieza,
    betul tuh!

    anis,
    diamond?wow..puitis gilaks loe..;p

    asis,
    lagi senang nak ketemu...;p

    ReplyDelete
  5. aku lebih longlai kot...hohoho

    ReplyDelete