Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, June 18, 2009

membuka pekung di dada

AMARAN!!
ENTRY YANG MELLOW..
JANGAN BACA KALAU ANDA TAKNAK BERDUKA...;)

--------------------------------------------

ahahaha.
tajuk takley bla..
tetibe teringat ayat tu terus jadi tajuk en3 aku..

--------------------------------------------

aku sangat kepenatan hari ini..
pas maghrib aku terus tido sampaila kol 12 tadi..
pas marathon 3jam dengan GKC sekarang aku tak boley tido..
aku terkenangkan dia? iye..
tadi beliau menyatakan padaku yang beliau mungkin tidak akan tumpang aku ke JB..
aku kecewa? iye..
tapi takpelah.mungkin ada hikmahnya..
aku malas nak cite banyak.

esok khamis.
hari jumaat dan sabtu beliau akan cuti kerana mengikuti family day tempat adiknya belajar..
aku akan rindukan dia? pasti..
alang2 dah macam tu, esok aku berazam untuk taknak jumpe dia agar aku takkan jumpa dia sampai 4 hari mengikut perkiraan aku..
biar aku rindu.
biar padan muka aku.

kenapa?

kerana aku rasakan aku perlu tamatkan rasa mengharap aku padanya..
setelah sejauh ini?
nope. korang silap.
belum jauh lagi.
baru 2 bulan 22 hari mengikut perkiraannya tadi..
baru lagi bukan?

adakah aku putus asa?
tidak..
aku rasa bersalah padanya sebenarnya.
aku khuatir dia tak sudi lagi berkawan denganku jika aku terus menyatakan perasaanku padanya..

apakah perasaan aku sebenarnya?
adakah aku tak sayang nya lagi?

nope.bukan macam tu...
aku akan sentiasa sayangkannya sampai bila2..
aku telah sayangkannya semenjak dia berada di situ... (thanks faryn)
di mana?...tanya GKC..
di hatiku.. ku jawab

---------------------------------------------

baru sebulan yang lepas aku bawa beliau ke kenduri saiful..
dan macam2 perkara telah berlaku dalam sebulan yang telah berlalu ini..
pasti macam2 perkara juga akan berlaku dalam sebulan yang akan datang..
aku rasakan perhubungan aku dengan beliau terlalu pantas berjalan..
adakah aku perlu slow kan nye?
maybe...

aku rasa aku perlu berpindah kerja untuk melupakannya..
tapi aku sangat sayangkan pekerjaanku sekarang...

No comments:

Post a Comment