Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, June 20, 2009

mood tampal lagu: CRK - cinta dan air mata

satu, dua & tiga..

semalam , hari ini dan esok..

3 hari GKC tinggalkan aku..

hmmm...

angin perubahan pasti berlaku..

berita baik? sama sekali tidak...

diambang keakhiran season 2 yang penuh suka dan duka barangkali...;(




hayati korusnye betul2

p/s: readers...maaf, entry sadis ending untuk season 2 mungkin aku tak dapat siarkan..;)

8 comments:

  1. bnyak2 bersabar..
    jgn ikt sgt oerasaan tuuu...
    klu tkut GKC lari, cpt2 masuk minang.
    :)

    ReplyDelete
  2. adeh ..
    mcm2 la.
    chipsmore betui.

    lagu ni agak tak leh blah plak.
    hehh ..

    ReplyDelete
  3. aku suh bomohkan ko xmo...meh hujung bulan ni kita pi jumpe pawang kat gerik

    ReplyDelete
  4. lin,
    BERSABAR,.
    yess..that is the keyword...;)

    ije,
    p family day 3 hari 2 malam...;(

    anis,
    pelan2lah dengar...boleh kot...;p

    absy,
    weh ko nak turun cni ke minggu depan c?

    luffy,
    aku rinduuuu...hohoho

    ReplyDelete