Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, June 14, 2009

mood tampal lagu: ungu - tercipta untukku

sekali sekala aku hanya akan embed u tube kat cni..
ia menggambarkan perasaan aku berkenaan GKC.
itu sahaja.tengkiu.

13 comments:

  1. srius...btul ckp asis kat ats ni..

    GKC mmg lucky dpt ko~:)

    ReplyDelete
  2. wah..so sweet!!
    ade lg x kt muka bumi nie lelaki mcm ko??
    aku nak!!
    ehehe~

    ReplyDelete
  3. kah kah kah ...
    sungguh ke jiwangan..

    ReplyDelete
  4. lagu i'm yours bile lak nak letak nih

    ReplyDelete
  5. laki aku nak tuju tuju lagu macam ni?harem..untung ko gck oi

    ReplyDelete
  6. laki aku nak tuju tuju lagu macam ni?harem..untung ko gck oi

    ReplyDelete
  7. laki aku nak tuju tuju lagu macam ni?harem..untung ko gck oi

    ReplyDelete
  8. asis, sha89 & jon,
    GKC lucky? wonder why..
    hmmm.neway thanks for the compliment..

    lin,
    ramai sangat!
    yang lagi best dari aku pun ramai..;)

    anis,
    komen ko sorang je yg lain...;p

    pinky lucia,
    tengs...;)

    milimilo,
    hahah..
    aritu baru je kitorang bertukar2..
    aku carikkan lagu tu untuk dia.
    dia carikkan liriknye untuk aku...;)

    cj7,
    laki ko ada kelebihannye yang lain..;p
    GKC pun tak rasa macam tu kot...;)

    cj7,
    sama seperti diatas.

    cj7 lagi,
    sama lagi cam kat atas tu.

    ReplyDelete