Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, June 10, 2009

O.G.A

sori korang.
tema en3 kali ini ialah kesedihan..
hahahaha..(gelak dulu pepuas sebelum nanges)

-------------------------------------------

sebelum tu, biaq aku explain tajuk en3 kali nie..
OGA tu ialah exhibition pasal oil & gas yang akan berlangsung di KLCC bermula hari ini sampaila lusa(12/06)..
pasai pa aku pilih tajuk tu?
sebab esok pepagi lagi (around 6am), aku akan pergi ke KL untuk sertai itu OGA.
sekian.tengkiu.

---------------------------------------------

ok.
pagi tadi macam biasa aku tak dapat nak terserempak dengan beliau..
kecewa?iye.
pastu dengan yakinnya aku telah membuat ajakan paling mustahil di dunia iaitu..
mengajak beliau keluar makan tengah hari bersama..

reason aku membuat ajakan gila itu ialah kerana aku berasa sangat kesedihan untuk berpisah/berjauhan dengan dia lagi kali ini..
baru je weekend lepas aku tak dapat jumpa dia selama 2 hari...
kali ni sehari je pon...
tapi... apakah hati ini????

---------------------------------------------

dan tanpa menunggu jawapan dari GKC, aku dah tahu yg dia TIDAK AKAN menerima perlawaanku..
the chances is 0.000000000000001%...
kadang2 aku rasa aku macam..
memperbodohkan diriku sendiri.
mengecewakan diriku sendiri.
menyeksa diriku sendiri.

ah! aku lelaki!
aku harus kuat...
yeah!

tapi sudahnye tengahari tadi aku tidak makan sewaktu rehat..
aku tidak order nasi k.tini dengan harapan GKC akan menukar fikiran di saat2 akhir..
namun itu hanya harapan palsu...
hahahahaha..

aku sangat kecewa..

err..lelaki pun ada hati n perasaan what...

aku sangat kecewa sehinggakan aku buat2 jual mahal akan perlawaan si GKC untuk walk of love bersama ptg tadi...
tapi last2 dapat juga aku bertemu dan berbual dengan dia buat kali terakhir tadi.. (sebelum aku pergi ke KL esok)..


---------------------------------------------

aku sangat lapar sekarang..
niat dihati ingin memasak sardin pas balik kerja terpaksa dilupakan kerana aku tidak mahu lauk yang aku masak itu terlebih rasa masinnya akibat tumpahan air mataku...miahahahaha...;p
the poyo.

niat dihati nak balun biriyani kambing terpaksa dibatalkan sebab syed telah mengajakku untuk makan di teluk batik malam nie..
cett!!..tadi kata nak p layan terminator..apa daa rm9 pon mahey ke???
hahaha..
seb bek syed takde link blog aku, so dia tak tahu yang aku mengumpat sakan dia disini...hohoho..

ok ciao.
aku nak p makan.
tak dapat makan dengan GKC sekarang pon tak hapelah..
yang penting kelak aku akan dapat makan masakan dia setiap hari...;)

InsyaAllah...;)

19 comments:

  1. harapan palsu kdg2 jadik kenyataan!
    erk?
    ye ke?
    hee~
    sem0ga nnti jumpa la dgn buah at kamu ituh!
    hee~

    ReplyDelete
  2. semoga kamu bahagia bersama GKC...teruskan usaha!..:D...

    p/s:my boss pn g OGA tu...sonok bos tade..;p

    ReplyDelete
  3. jangan sdey weh...
    teruskan memikat dia..
    dia jual mahal tuh..
    nanti doa2 la dia bagi diskaun kat ko...takder ar jual mahal lagi...hhheheh

    ReplyDelete
  4. Setuju jgk bro... lelaki ada juga perasaan... tp kadang2 org yg kita suka tu x pernah paham or buat2 x paham.... I dont know... Mcm saya bro, klu boleh xnak ajak my dream gurl tu ke mana2 pn.... nk mengelakkan dr sakit kena tolak... tp kita ni dh cukup merana sbb x dpt nk jpa or spent time with her... Owh... I miss the day yg mana klu dulu, everythings is simple.... anytime bole kuar sesama n brmsg tanpa rasa apa2 pn... sbb masa tu kita pendam perasaan kita... dia pn x tau n dia pn selesa.... Ini lah risiko yg saya ambl... sy luahkan perasaan sy then sumanya jadi huru hara... Hm... Harapan palsu... Klu la apa yg dkatakan chentaMAYA tu betul, kan best.... harapan palsu jadi kenyataan...

    ReplyDelete
  5. lek bro.aku kn kuarantin 2 minggu trpaksa act relax walaupon...
    yg pnting mkn kn mau paras ok

    ReplyDelete
  6. sweet perasaan kamu ni. aku suka baca. kamu buat aku senyum sendiri.

    ReplyDelete
  7. haa3x..
    kompiden je mkn tiap ari ngan kak coklat ...
    tp, kompiden tu pntg .
    wahhaaahaa

    ReplyDelete
  8. jual mahal itu bagus..
    bru rsa bersyukur atas apa yg kita dpt.. heheh

    *aku suka ayat 2nd last tu.. hikhik

    ReplyDelete
  9. no worries dude... pasti ada esok untuk mu..

    ReplyDelete
  10. ko datang OGA keer?

    laaaa...

    terlewat aku baca entri ni

    kalau tak blh jumpa

    ReplyDelete
  11. makan masakannya setiap hari ???tu maknanya???hehee

    ReplyDelete
  12. maya,
    harapan palsu bese tak jadik kenyataan...;p
    thanks!...;)

    nana,
    thanks!!.
    apesal tak ikut bos p oga sekali? ;)

    akmar,
    bagi diskaun hantaran boleh tak?;)

    jon.
    be a man.
    luahkan dan hadapi.
    jangan takut gagal.
    hahaha...;p

    cj7,
    kuarantin??
    adakah itu???
    oh tidak...;p

    GG,
    haha gg..mana ada sweetlah..
    bese2 jek.
    ramai org ckp derang tersenyum kecil baca cite aku..
    hehehe

    asis,
    ko ni suka bagi komen yg wat aku blurr tau...;p

    anis,
    bkn mkn tiap ari dgn kak coklat la..ko cek balik ayat aku...;p

    wafa,
    err...maybe tu sebabnya Dia nak aku hadapi semua ini...

    pets,
    insyaAllah...;)
    thanks...;)

    luffy,
    ko memang.saje je tanak jumpe aku kan?opis ko mana weh?KLCCtre?

    life,
    sendirik paham sudey...;p

    ReplyDelete
  13. lorr...jgn sedih2...

    at last ko akan dpt gak GKC ko tu..usaha2!! :)

    tp paling best ayat akhir ko tuh

    "yang penting kelak aku akan dapat makan masakan dia setiap hari...;)"

    wahhh...klau GKC baca...msti terharu die ek~

    ReplyDelete
  14. sedih kekadang jek..;p
    u sure aku akan dapat GKC?..;p
    k nanti aku tanya dia terharu or tak ye...;)
    tengs neway...;)
    salam kenal..

    ReplyDelete
  15. ok fine .
    tkr balik .
    kompiden je mkn mskn kak coklat tiap ari ..
    huhuhuu..

    ReplyDelete
  16. rm9 tu murah..selalu rm11 jek aku layan..hahahaha

    ReplyDelete