Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, June 10, 2009

sarapan delivery for you

arini aku takde arr awal sangat kuar dari umah..
tetibe rajin pulak aku membelok mencari sarapan dulu sebelum p keje..

aku just nak beli kueh je pun..
sampai kat gerai makcik nih,aku tengok kuih feveret aku iaitu cucur badak n keria keledek still ada lagi..
selalu kalo aku lambat jawabnya yang tinggal hanyalah sisa2 sira keria tu ataupon minyak2 kesan kuih cucur badak tu..

aku amek 3 ketul keria n 3 cucur badak..

niat di hati memang aku ingin bagi salah satu kuih tersebut kepada GKC..

tapi apakah hikmahnye, aku tak dapat berjalan saing dengan GKC...
dia di hadapan aku seratus meter dan berjalan seiringan dengan kawannya..

----------------------------------------------------------

sampai di ofis, aku beritahu GKC aku ada belikan sarapan untuknya..
seperti biasa dia segan katanya mahu menerima pemberianku..
puas aku pujuk dengan gaya macho, akhirnya kami berjanji untuk bertemu di port rahsia kami..
hohoho..rahsia sangatlah kan..;p

oh sungguh ayu GKC pagi tadi..
dapatlah kami berbual2 sekejap, sebelummmmm......

tiba2 kulihat pintu dept beliau dikuak dari dalam..
lantas aku ingin memblahkan diri agar tidak kantoi..
namun GKC yang membelakangi pintu masih rancak bercerita..
kutoleh semula pada si GKC, dan individu yang keluar dari pintu dept beliau itu..
nah!! kak.J muncul sambil tersenyum2...
oh. sangat kantoi lagi okay..
dan aku terus blah dari situ okay setelah melemparkan sebuah senyuman paling manis di dunia pada GKC and Kak.J...;)

13 comments:

  1. heheh chomel...

    keria ngan cucur bdk mmg best! haha

    ReplyDelete
  2. Patutnya tajuk entri ni "Memori cucur badak dan kuih keria"

    :)

    ReplyDelete
  3. wah3~
    bukan maen lagi kamu ye!
    jeles2!hee~

    ReplyDelete
  4. wah..aku suka la baca kisah jiwang kamu..atleast, dapat menyelami hati lelaki yg sedang jiwang.. hihih

    ReplyDelete
  5. dia tk kisah org tau pasal kamu berdua.ok la tu

    ReplyDelete
  6. memang sungguh pemalu kamu yer

    hehehe

    ReplyDelete
  7. ler...nak tackle..tp malu2..malu2 miow2 la tu!

    ReplyDelete
  8. wafa,
    best kan?
    she preferred cucur badak..

    na shari,
    haha..macam klise jek...;p

    maya,
    aku bersedekah pon nak jeles gak ke?...;p

    GG,
    tengs yerk!!
    welll..aku jiwang ke? penuh kasih sayang lah...;p

    anis,
    ada kasih syg di dalam kuih...;)

    cj7,
    wow.aku tak pernah terfikir idea nih...well... maybe la kot...

    jon,
    thanks!...;)

    luffy,
    ahaks...bese je bro...;p

    asis,
    maybe....;)

    life,
    malu2 buaya la kak...;p

    ReplyDelete
  9. mmg suke sgt dgn kuih keria la ko nih

    ReplyDelete
  10. keria yang suka kat aku la,,,;p
    aku suka kat kek coklat..;)

    ReplyDelete