Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, June 8, 2009

semeja makan no.5

terubat kerinduanku....

pagi tadi..
aku swipe kol 7.57..
GKC pula kol 7.58..
kami tak dapat bertemu pagi tadi...;(

"kalo i awal sikit, mesti i dapat saing dengan u kan?"...GKC
"its okay..petang nanti kita saing eh?"...aku

--------------------------------------------------------

sangat hepimil petang tadi berjalan seiringan dengannya...
banyak perkara kami bualkan..
tapi...

"nape u makin kurus nie..;("...aku

dari hari ke hari, kulihat dia makin slim n slim n slim..
risau aku...;(

--------------------------------------------------------

malam tadi (baru je jap tadi)
aku menemankan dia dan adiknya makan di sebuah warong berdekatan kampung kami..
buat pertama kali aku diperkenalkan dengan ANDAKnye itu..
malu2 pulak 'bakal adik ipar' aku nih...hohohoho

--------------------------------------------------------

okay.
boleh tidoq dengan senyum...;)
jangan jeles k..;p

p/s: semeja makan no.5

15 comments:

  1. heheh
    Good For You.. =)

    ape2 pn, jgn turun naik sgt perasaan tu.. not good for ur heart.. heeh

    ReplyDelete
  2. masa suka.dapat makan skali punyalah bahagia.hehe

    ReplyDelete
  3. ha3x...
    sure2 lps ni kalo g mana2..
    mst nak duk kat meja number 5 punya..

    ReplyDelete
  4. tido senyum ada cam stail flem
    p.ramlee ?
    hehehheheee

    ReplyDelete
  5. hepi nya dia....tido malam termimpi2 la tu!

    ReplyDelete
  6. wafa,
    hahaha...da kejap naik kejap turun , nak wat cane?
    tapi perasaanku tetap menten...;)

    maya,
    silakan...;p
    jgn lupe tido dgn senyum juga ye.

    mieza,
    hehe..takyah dok jeles lah...;p

    cj7,
    ko yang amat memahami jua...;p

    anis,
    ;p

    jon,
    takyah dok jeles lah bro...;p

    luffy,
    ngeeeeeeeeeeee...;)
    mabuk halal..;p

    cikgu,
    yeker mabuk?
    buta jek...;p

    krasz,
    itu mati daaa...;p

    ixora,
    setiap malam pasti...;p

    asis,
    faham pe?....

    life,
    dah lama start lah...;p

    ReplyDelete
  7. laki suke risau kalo awek die kurus tp pompuan salu risau kalo bf die brtmbh brt..haha

    ReplyDelete