Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, July 9, 2009

BREAKING NEWS!!!!

'YANG ITU' sudah sampai ke tempat kerja ku... ;(
waaaaaaaaaa...takutnyeeeeeeeeeeee.... ;(
sok tanak p keje lahhhhhhhhh... ;(
;((((((((((((((((((((

--------------------------------------------------------

Soalan Kefahaman (Sila Pilih Satu Yang Betul)

Yang mana satu di bawah ini menerangkan dengan tepat sekali berkenaan 'YANG ITU' ?

A. CH4
B. R2D2
C. C3PO
D. H1N1

14 comments:

  1. of kos la D..
    tapi kalo yang B dan C datang, mesti ko ske kan???
    aku pon ske gak!

    yang C tu byk ckp..
    yang B comel sangat!!! :D

    ReplyDelete
  2. E. KAMA

    pon comel jugak...;p

    wawawawa

    ReplyDelete
  3. jauh bonar ofis ko..
    kalo kat semban, sabtu pagi aku leh datang...muahahaha

    =p

    ReplyDelete
  4. anis ase ,
    jwpn nya ..

    urm ..
    leh talian hayat tak ??

    ReplyDelete
  5. silalah beli mask di mydin yg berhampiran.. mydin murah.. tempat len mahal.. muahahaha~

    ReplyDelete
  6. what the?
    aku rasa mcm dah tertinggal byk episode jek ni....

    ReplyDelete
  7. kama,
    no clue.

    ixora,
    ;p

    anis,
    boleh!
    019-*****25
    haha

    b,
    viva kot..;p

    milla,
    bape hinggit sekor?

    ayie,
    wat2 paham sudah...;p

    ReplyDelete
  8. luffy,
    heipp..jgn mencarut di sini...;p

    jard,
    yeap...;)

    ReplyDelete