Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, July 8, 2009

G8: Laporan Majlis Kenduri Shamsul Baha

all...

pengkalan balak:
sangat best okay!!!...
kitorang dah set, tahun depan nak wat lagi..
tapi dengan syarat kena bawak isteri masing2..
suai kenal famili semua..
rapatkan ukhwah..
biaq bini kenai sapa kawan laki depa..
baru senang nanti nak lepas minum ayaq buah..hoho
tapi yang takde wife lagi macam kamarol, kecik n gdin diharap segerakan berkahwin...wawawa..

kluang:
standard arr..aka reunion team selatan dan utara..
absy teruja dengan pilihan air yang byk..
dia ckp air tembikai ko tak sedap tong...hahaha..
thanks achtung sebab jemput kitorang...
da kawen sila jgn dok berladang je ye..air buah tgok..bukak ke tutup..hoho

pesanan ikhlas: sesapa yang lom bayar wet oven kat bulat sila bayar sekarang (sementara dia belom halalkan)..

next mission is azrul's...02-08-2009..puchong..
sape yang mampu jom pakat ramai2 datang (walaupon azrul tak rajin join kenduri kawen membe..hahaha.sori rol)..

sekian
laporan penuh dari saya yang masih bujang dan available.....
dari dude yang menurut perintah absy..

12 comments:

  1. tak lama lagi,ko lak kawen ek

    ReplyDelete
  2. wuhuuuu~~

    silalah cepat tawen.. silalah.. hehe ;p

    ReplyDelete
  3. tehais,
    salah tu.
    sila buang perkataan TAK di hadapan tu..

    milla,
    nehi..;p

    ReplyDelete
  4. perlu ke letak single n available tu.
    ha3x..

    ReplyDelete
  5. 'perlu' is not the question...;p

    ReplyDelete
  6. tak tahu lagi berapa lama...
    huwaaaa

    ReplyDelete
  7. doakan aku life...
    doa ko tu aku dah khatam 44 kali..;p

    ReplyDelete
  8. khatam 44x x cukup. patut 444kali.baru mujarab!

    ReplyDelete
  9. masuk kali ke 443, aku pon dapat jodoh..muahahaha...;p

    ReplyDelete