Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, July 6, 2009

penangan

selsema..
badan tak larat..
pening pale..
macam nak demam..
bahana kena hujan semalam kot...;(

oh.. aku harap bukan 'yang itu'..
mintak dijauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhkanlah..
amin..

17 comments:

  1. ...hyeee=D...

    ...harap2 bukan yg tuttttt...
    ...tc...

    ReplyDelete
  2. cik lieya,
    salam n welkam..
    thanks miss...

    ReplyDelete
  3. achOOmmm!
    alamk..
    tersebar virus plak
    hehe ;)

    mkn ubt yew
    semoga cpt sembuh :)

    ReplyDelete
  4. dude, get well soon!!
    aku pon dah demam nih...
    tapi kene gak gi klas or else aku tak paham pape nanti..

    ='(

    ReplyDelete
  5. wahaha..
    anis suka lak bila baca n3 ni .
    kahkahkahh..
    bkn anis je yg tak sehat.( gelak guling2)

    ReplyDelete
  6. yg penting jgn sembur bersin tu dkt org lain,bahaya2..huhu

    ReplyDelete
  7. huhu...aku baca 2 kali bru dpt..adess~

    'yg ituuu' sudah mkin merebak~ hati2 dude...g jmpe doc...

    ReplyDelete
  8. silalah merajinkan diri anda berjumpa pak doktor..

    p/s:: cik misi chumel2.. jadi,, silalah pergi ke spital ya.... x rugi apa.. hehehehe ;p

    ReplyDelete
  9. innz,
    cait!sila bersin di tempat lain ye...;p

    kama,
    betul tu.ciannyer sama ko..
    kuatkan diri p kelas ye...;p

    anis,
    kamu pon sakit juga?ngengada tiru org je!..miahahaa..
    get well soon gak k!

    kamilia,
    eh, itu yang paling penting sekali!
    sakit sama dipikul...;p

    sha,
    ;p
    tgu hari ketiga lah...

    mila,
    comel tapi sombong..haha
    takpe aku ada doktor palsu akmar..huhu

    ReplyDelete
  10. igt!
    tiap kali batuk...
    cuci tangan...

    tiap kali bersin..
    cuci tangan...

    =p

    ReplyDelete
  11. thanks wafa...
    tak sihat lagi..;(

    ReplyDelete
  12. ololo.. sanggup berkorban utk

    followers.. baeknya..

    lainkali cek adek.. sygkn diri dlu..

    heh.. kang jatuh air kat keyboard tu

    kang mletop plak hidung tuh.. heh..

    get well soon.. mkn ubat ye..

    ~blog jumping,walking

    ReplyDelete
  13. wahahaha...
    komen kasih sayang...
    tengkiu..
    btw..cek adek??
    agak konpius disitu...;p

    ReplyDelete
  14. ish ko ni..takde insuran tol..;p

    ReplyDelete