Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Wednesday, July 8, 2009

yess...malam nie aku tanak layan blog..

tetibe arini aku rajin pulak nak bawak balik keje opis ke rumah...
inipon gara2 telah dirasuah kfc oleh sang client..
muahahaha..

-------------------------------------------------------

2019...

"along..ambik adik nie..jangan bagi dia kacau abah nak wat keje"...

oh..adakah situasinye macam itu nanti....;(

6 comments:

  1. ha3x..
    baca title ,
    minda anis trs je terkuar ayat ni .
    " sewell.. kata x nak lyn blog , tp sempat wat n3 "

    2019 tu ..
    hahaa..
    semoga .
    semoga berjaya dlm angan2 tu.

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak anak sangat nih!!
    dude suh ar mak carikan calon...

    jangan kaco mot k??

    ;)

    ReplyDelete
  3. anis,
    thanks.
    tu bukan angan2 lah..
    tapi realiti..huii

    akmar,
    haha.
    aku tak desperate pon..;p

    luffy,
    baik ko kawen cepat...;p

    ReplyDelete
  4. cian kat anak2 aku kurang kasih sayang papa dia nanti...;(

    ReplyDelete