Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, August 9, 2009

hubungan kami semakin pudar...

bukan kerana jealous..
bukan kerana ego..

masing2 mempunyai komitmen..
aku sibuk dengan tugasku yang melambak di opis..
dan dia pula sentiasa mengharapkan belaian manja dariku..
mana boleh macam tu!
dia kena memahami tanggungjawabku..
aku tak memahami dia?
mungkin..

aku sentiasa sayang padamu B..
setiap kali pulang dari kerja, akan kubelai manja dirinya..
namun, aku keletihan untuk melayan kerenahnya..
aku sudah semakin acuh tak acuh padanya..
dapat kurasakan kemesraan itu tidak seperti waktu mula2 dahulu..
dia pun sedar akan ini, namun dia tetap setia kepadaku..
terima kasih sayang..

-------------------------------------------------

ya all...
aku sekarang hanya mampu:
buat entry bile tak letih + ada idea..
thanks sebab ya all masih rajin membaca n memberi komen kat sini..
ya all perasan kan aku dah tak or lembab gile reply komen ya all..
ya all silap! aku sebenarnye ada reply, tapi dalam hati je..hehehe
nanti bile aku dah tak busy aku reply k..(maybe sebulan dua lagi kot.haiyo)

17 comments:

  1. ceit...
    'sayang' ni wat ku buka entry..pastu bkk lagik entry..pastu bkk lagik entry...

    entry yg sma lak tu..muahhaah

    ReplyDelete
  2. abg pejol...jangan la abai2 kan sayang kamu yg sebenar tu eh??
    cian die...
    abg pejol slalu bz je..
    tau la gilakan keje..
    tapi cian la kat buah hati tu..

    hehehe

    =p

    ReplyDelete
  3. sha..
    hahaha. aku tak bajet ada pulak orang nak click n click n click kat 'sayang' aku nih..

    kama..
    hohoho..
    dont worry, ICU=intensive care unit

    ReplyDelete
  4. ahaha.. sharamli tertipu.

    wa lempang si dude ni baru tau.

    ReplyDelete
  5. aiseh ko nih..
    igt mende... huhu

    takpe, biase la tu.. ade pasang surutnye.. =)

    ReplyDelete
  6. Dah ku agak... siapa itu B !

    Hari-hari tiada hujan...lumrah kehidupan.

    ReplyDelete
  7. b0ngek...ku xklik p0n...sj je..hua3...

    0ranglidi...lempang kuat2...

    ReplyDelete
  8. penat je klik.. haishhhh~~

    p/s:: silalah sila jgn sibuk2 sgt.. kasihanilah diri sendiri.. huuu~

    ReplyDelete
  9. hahaa
    incik..
    B incik ni ,
    kalo die ngade2..
    cmpk je jauh2..
    hahahaaa

    ReplyDelete
  10. Nak senyum je...Beria-ria akak klik kat sayang tu...Ingatkan girlfriend... :)

    ReplyDelete
  11. HOHO.... sayang pada blog ya.... sweet

    ReplyDelete
  12. sayang: abg..i x kisah..abg buat la keje abg dulu


    (sayang ko ckp)

    ReplyDelete
  13. isk2...aku dh excited baca entry ni bila ko sebut 'sayang' tu...hehe

    smua org pun sayangkn 'sayang' :)

    xpe2...biasela klau time bz mmg blog pun dh jdi terabai sikit hehe~

    ReplyDelete
  14. sweetnyer... kat blog pun panggil 'sayang' hehehehe

    ReplyDelete
  15. wawa..
    lempang lempang..jangan tak lempang..;p

    wafa..
    hehehe..kalao pasang je, tentu tak best kan?

    ixora..
    B=blog lah ;p
    betul! sumpah abg tak tipu!..;p

    sharamli..
    ececehh..aku tahu ko klik gak kan?..;p

    milla..
    okay2..dah tanak sibuk2 lagi dah..;p

    anis..
    tamo..sayang B ini..;p

    kak.na..
    betullah tu gelpren saya..;p

    pets..
    kekeke..;p

    luffy..
    gilax lu!..mana boleh! ;p

    jon..
    hehe..a'a ;)

    life..
    bagus kalau dapat sayang yang memahami kan?...;)

    sha89..
    aku tengok sebulan 3 entry je ko wat. lagi dahsyat!! ;)

    faizah..
    kat luar apatah lagi kan...;p

    ReplyDelete