Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, August 21, 2009

ia datang lagi...dan aku pun pergi...

selamat berpuasa geng!
mohon mahap segala salah dan silap..

jom ke masjid bukak pose n makan moreh!
hohoho

p/s: semalam aku dan hantar surat resign..huuuuu sedihnyerr..;((
14hb aku da kena report duty kat seri kembangan..
ada sape2 nak teman aku bukak pose kat the mines? ;)

11 comments:

  1. peh.. nnt aku nk wat gathering.. ko leh turun kan? kan?? ehehe.. selamat bersahur dan berpuasa k.. ;p

    ReplyDelete
  2. mines dkt x dgn shah alam seksyen 13??
    jom ah dtg seksyen 13, buka pose dengan aku ni..hehhe =p

    abg pejol!!
    slamat berpose!!!

    xD

    ReplyDelete
  3. weyuu~ dh nk start keje kat kl ek...bgus2~

    slamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  4. selamat berpuasa..
    jgn esok wat2 lupa plak 1st ramadhan

    ReplyDelete
  5. waa.. pasni hari2 la berbukan kat the mines. ehe

    ReplyDelete
  6. jard..
    alamak malu la aku jard nak gather2 nih...;)
    selamat berpuasa, berbuka n bersahur to you too...;p

    akmar..
    dekatttttttttt sangat!
    ok set! nanti kita p dating eh? eh silap..p buka sama eh?
    selamat berpose cik kamaaaaaaaa....!!!

    sha89..
    nama je keje kl, tapi merata mesia nanti kena p...;p
    samat berpuasa tak cukup sebulan to you!

    anis..
    tak lupalah..
    dari tahun lepas lagi dah tunggu tau...;p

    sharamli..
    eh boleh2!! ;)

    ije..
    see u there...;p

    wawa..
    posa peringkat tertinggi okay...;)

    ReplyDelete
  7. oh!dekat la tu...buka pose dgn aku la

    ReplyDelete
  8. hahahah sengal...blum ape2 dh wish slamat brpuasa x ckup sebulan ek?

    dushh2~~

    ReplyDelete
  9. life..
    nk buka pose dengan adik kamu boleh?

    sha89..
    hehehehe..kan?kan?kan?

    ReplyDelete