Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, August 22, 2009

ke mana kau menghilang???

arghh!!!!!!!!

ok aku tak jumpa gak...
dah puas aku carik!!!

tadi da masuk kedai ke-empat aku pergi,
still bayang pun takde!!

so nampaknya kempunan lagi lah aku..
agak2 ley jadi alasan macam ni tak ha sok...

"dude, pehal lu tak pose ni..."

"aku tak larat lah..kandungan gula dalam badan aku da kurang..pagi tadi aku sahur air kosong je..da 3 hari aku tak minum air manis.."


p/s: ingat!! setan dah takde, jangan korang nak menyetan lak ye...;)

12 comments:

  1. x leh blah ayat plg last tu.........heee..
    jgn ponteng2 pose..dose

    ReplyDelete
  2. jgn ponteng, jgn ikut kata hati....

    selamat berpuasa....

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan & selamat menunaikan ibadah puasa...

    ReplyDelete
  4. hahaha...terBAEKK punye alasan!!

    ReplyDelete
  5. sharamli..
    ni betul2 nih!!
    hidup dan mati

    wawa..
    hohoho. ni ketawa jahat macam tak pose je?

    ixora..
    ko pon jgn ponteng ye?ada berani?

    adibah..
    selamat berpuasa gak cik adibah!

    tijah..
    salam aidilfitri to you..

    life..
    betullah kak...;(

    sha89..
    ini betul2 bukan alasan...;p

    ReplyDelete
  6. haahaa
    alasan tak leh pakai betul tuh.
    telan je la gula waktu sahur.

    ReplyDelete
  7. semalam da dapat rembat satu kat ekonsep

    ReplyDelete