Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Thursday, August 27, 2009

mari pulang ke pangkal jalan!

hehehe..
oyeah2!!
esok aku nak balik kg setelah 4 bulan lamanya lupa daratan di tempat orang..hoho
tak sabar pulak rasanya..

sabtu, ahad, isnin..huh lama tu 3 hari dapat lepak tenang2 kat kg..

rasa cam nak balik raya pulak..
hohoho balik kampunggggg!!!

absy, jangan jeles...;p
datang arr pekan nenas..aku belanja kau bukak pose kat umah mak aku...;)

layan vid ni jom...



hahaha
retro sehhh!!!

tetiba aku rasa mj tu mcm cilok style sudir lak..;p

14 comments:

  1. selamat balik johor abang pejol!!!
    selamat berbuka pose dengan family!!!

    take care! ;)

    ReplyDelete
  2. wahh...sronok ek..

    elok2 balik kg...brsuka-ria jgn smpi x ingt dunia~ hehe~

    lmbt lg raya...ko dh bkak lagu balik kg~~

    waaa...nk balik kg jgak!!

    ReplyDelete
  3. la.. pekan nenas ke?? kwsn tanah gambut.. mmg tenang la klu duduk sana.. =)

    ReplyDelete
  4. lar..pekan nenas ke..hee~~
    i know that place..

    g ler balik kampung.. (bunyik macam jeles jer..hee~~)

    ReplyDelete
  5. kim salam kat abg hensem sblh umah ko erk

    ReplyDelete
  6. malu ler nk datang berbuka pose kat umah mak ko lagi, nanti bersua muka dhn adek pompuan ko ms makan berbuka pose...mesti aku & dia tersipu-sipu malu mcm tahun lepas

    mak ko plak asyik layan aku baik sgt mcm menyambut bakal menantu...makinlah aku segan..mentang2 aku ensem sumer org buat baik kat aku ;)

    ReplyDelete
  7. lupa daratan ?
    duk dlm laut plak ke seblum ni ?

    ReplyDelete
  8. ler. org johor juga rupanya. daku ketinggalan fakta lagi. huuu~~~

    p.s: masih di kampung kah?

    ReplyDelete
  9. sharamli..
    a'a..nak heran petah..

    asha89..
    aku carik gak lagu puasa, tapi tak jumpa la plak..haishh

    wafa..
    harap2 tenangla kita bila duk dalam tanah nanti ye..huhu

    mieza..
    laaa...tahu ke?bagusla..mai la dtg...;)

    lifesaver..
    tergezut haku!!
    'abg ensom' tu ialah nick aku kat opis...;p
    so, waalaikumsalam..

    absy..
    kah kah kah
    buat baik ada makna tu..
    RM20k. cukup?

    oranglidi..
    wawa pun the best jugak!

    teh ais..
    pekan nenas tu kat pontian of johor...;)

    anis..
    tu istilah orang tak ingat kat mati.
    lupa daratan=lupa lubang kubur yang diperbuat di daratan..;p

    milla..
    tengkiu..;)

    capiqa..
    ha!nak belanja makan la tu..
    da balik lumut pun lah..;)
    n..its never too late to learn ;)

    ReplyDelete