Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, August 24, 2009

'pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh WHO'

gini kesahnye..

"nape kamu tak ke masjid terawih tadi?"

"bahayalah..sekarang ni musim h1n1..takut berjangkit je p tempat reramai ni.."

"abis tu tadi kamu p param bukan tempat reramai ke tu?"

"oh tu lain..tu darurat mencari makanan"

"banyak la ko!"


--------------------------------------------

korang perasan tak?

sempena kehadiran ramadhan kali ini, kes kematian yang disebabkan oleh h1n1 telah TIADA!!..
alhamdulillah..
diharapkan penyakit ini terus lenyap sama sekali..

p/s: kurangkan p param, p buka kat masjid lagi selamat insyaAllah..

12 comments:

  1. alhamdulillah. berkat ramadhan.

    ReplyDelete
  2. hopefully cam gitu...

    param???? oh!pasar ramadhan? hahahhaha!

    ReplyDelete
  3. petang ni baru aku nak ke param. cari akok...

    ReplyDelete
  4. aah la abg pejol...
    i baru prasan..
    harap2 yg kene h1n1 tu adalah org yg sengaja ponteng pose...

    ponteng pose tu haram tau!!!

    ReplyDelete
  5. ceit..bleh plk bg alasan cmtu...

    ReplyDelete
  6. urm , bln keberkatan nih ,
    h1n1 pon segan nak tunjuk hebat.

    ReplyDelete
  7. ohh param tu shortcut utk pasar ramadhan~ adess~

    nsib kak lifesaver bgtau~ haha~

    btul2...sejak start puasa xde kes kematian...mmg syukur sgt~

    taun ni mmg x jejak kaki g pasar ramadhan pun, kt umah mknn dh ckup~ hehe :)

    ReplyDelete
  8. ije..
    alhamdulillah..;)

    life..
    apa kau ingat si param anak lelaki raju ke??? ;p

    k.tijah..
    akok tu apa kak?

    akmar..
    haha.ganas seh doa kau...;p

    sharamli..
    a'a kan..mana leh...

    anis..
    kena ikat kot...;)

    sha89..
    kalao ada lebih makanan tu hantarlah kat umah aku ke...;)
    lebih berkat hendakNya..;)

    ReplyDelete
  9. baru aku tahu ada istilah param. huhu.

    ReplyDelete
  10. yeay. mari kita popularkan istilah tu..
    patut dah boleh letak kat dalam kamus dewan tu..;)

    ReplyDelete
  11. wahidah..
    salam ziarah n tengkiu...;)

    ReplyDelete