Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Sunday, August 23, 2009

THANK YOU ARIGATO'!!!


fuhhhhhhhhhhh!!!!

yess. baru je berjaya reply komen korangs semua untuk entry2 bulan ogos ni..
kebanyakkan komen korang tak dapat aku reply on the spot bcoz of.....
hell yeah! BUSY! busy dengan keje dunia...

ibarat dialog aku dengan tok ndak aritu..

"hah, dah lama tak nampak kamu?"
"biasalah tok..busy dengan donia.."


-------------------------------------------------

so diharapkan jangan ada yang kecik hati kat aku ye sebab tak reply komen sebelum nih..

sempena bulan ramadhan ni, marilah bermaaf-maafan dan hulur2kanlah duit puasa tu kalau ada lebih...;p

18 comments:

  1. pk.. nak komen? tak nak komen? hmm.. dia reply ke? ahha.

    :P

    ReplyDelete
  2. aku pasti reply komen walaupon lambat sebulan...;) pasti...

    ReplyDelete
  3. duit posa?

    wa x penah dapat pun. mane nak cari?

    ReplyDelete
  4. bro zul..
    selamat2..apa? nak belanja aku bebuka?bulehhh ;)

    wawa..
    adala...nanti aku mintak kan kat ko...

    ReplyDelete
  5. duit puasa tu cm ne?
    ade ek istilah tuh.
    ingat kan duit raya je

    ReplyDelete
  6. duit puasa = "duit yang menahan dirinya daripada keluar dengan boros, semasa tuan walletnye membuat lawatan muhibah ke param, dari pukul 5 hingga terbenam matahari keseluruhannya..."

    ReplyDelete
  7. hahaha!

    kalu sibuk pikir dunia sangat dapat x itu 'duit posa' ??

    ReplyDelete
  8. hahaha..pose ganti pon nak duit ke?
    tukar dengan pahala.amacam?

    ReplyDelete
  9. wahh....bgus2...bz pun sempat reply komen..mmg blogger yg prihatin.. (bln pose kena ckp elok2 je~)

    lalala~

    :D

    ReplyDelete
  10. komen yang cam mintak rasuah belanja buka pose jeni..hahaha

    ReplyDelete
  11. Biasa la tu... Donia suma ni Donia.. Wakaka... By the way... anda dijemput...

    http://sarshiverson.blogspot.com/2009/08/jemputan-khas.html

    ReplyDelete
  12. thanks again for the invitation bro..

    ReplyDelete
  13. salam remdan to you too sis...;)

    ReplyDelete
  14. duit raya untuk aku sendiri pun takde nih!..hohoho

    ReplyDelete