Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, August 1, 2009

VIDEO PANASSS!!!!

kah kah kah
mesti kau bangga je baca entry ni kan kak?
;pp
poyo la kau! penat tol aku mintak banyak kali baru kau nak bagi tahu tajuk dia..;pp
aku ingat band2 ynag femes main..tup2..ALEXA? tak pernah dengar pulak..

korangss,
layan je k..

"peluklah diriku, dan jangan kau lepaskan kuu..
...la la la la"

oh! adakah mood jiwang aku sudah kembali??
jeng! jeng! jeng!

--------------------------------------------------



--------------------------------------------------

last but not least..
..janganlah kau pakai tiub bile nengok you tube yek...;p

p/s: thanks to anis(bambelbi) bagi aku idea cane nak letak tajuk (kasi rating naik sikit tengokk..hehe)

14 comments:

  1. wah...
    kadang2 pening nk pk tajuk bg nampak hot
    :p

    ReplyDelete
  2. ABANG PEJOL BERJIWANG KEMBALI OK UOLSSSSS????????
    abg pejol, jgn cedey2..

    =p
    =p

    ReplyDelete
  3. cuak gaks lah bce tajuk tsebut..

    ReplyDelete
  4. cis!!!berdebar2 wa nk bacer td...tgk2 klip video alexa jer!!???
    tp sumpah lagu nyh sedap...menusok ke soul!!!

    ReplyDelete
  5. Giler poyo la ko dude!!!

    Aku dah bagi lama dah tajuk tu...ko yg x alert..reject2 jadi adik ipar aku...

    tp kalo ko asal perak...duduk kat perak..aku tarik balik kerejectan itu sbb mak aku nak cari org perak utk adik aku!!!hahahahaha

    ReplyDelete
  6. lowh ..
    alexa pulok .

    mood jiwang ?
    wuhuu..

    ReplyDelete
  7. laa ingat kan ape laa tadi..bagus tue idea kakak tue..hehe..
    memg bikin panas erkk..;P

    Mood Jiwangz yeh..ngeee

    ReplyDelete
  8. video nyer panas samapi cair mata tengok hah haha

    ReplyDelete
  9. ohh, aku mmg suka dat lyrics. hee.

    ReplyDelete
  10. Lagu tu best gak bro... nk nyanyi utk kucing saya bole? haahahhahahahahah


    Sori sbb lama x jenguk

    ReplyDelete
  11. hahaha...ku tertipu!! tgk tjuk cm best...last2 nk naikkn rating je ek??

    :p

    lagu ni dh dgr dlu...best2...time2 ni sesuai dgr lagu jiwang~huu~

    ReplyDelete
  12. lin..
    aku maintain cool je...;p

    kama..
    jiwang?? oh tidak..;p

    jard..
    kekeke..gempak kan jard?..;p

    oreoo..
    hohoho.kamu fikir apa tuh?...;p

    wawa..
    kamu pun fikir lain ni..
    best kan lagu nie..;)

    life..
    aku asal johor n akan duk kl lak pasnih...;p

    anis..
    siyes tak pernah dgr pon sebelum nih

    sasha..
    apa yang kamu ingat yek?...;p

    richeal..
    kahkahkah..amacam? panas banget wohhhh

    ateeka..
    best kan?;)

    jon..
    ko bagi la mkn friskis..sure manja wooo...;p

    sharamli..
    da berabad kalao tak silap...;p

    sha89..
    aku baru nak layan sekarang..haishh

    ReplyDelete