Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, September 18, 2009

lumut - kl - pasir gudang - singapore... haishh, bile nak balik raya nih..

haha.
sama je dengan status kat fb tajuk entry kali ini..

penat beb.

tak sempat aku nak cerita pasal kerja baru ni lagi..

ari isnin aritu first day.
report duty kat kl.

ari selasa kena p buat passport.
boss cakap kalo dapat siap aritu, ari rabu(semalam) aku kena g singapore..
g buat keje bukannya jalan2..haha

masyuk beb kalo ada projek kena buat kat spore.
alhamdulillah bestnye ';)

now stay in a hotel kat pasir gudang..
esok tak tahu lagi g spore lagi ke tak..
tapi yang pasti sok ptg balik kg..yiehaaaaaaaa!!!!!!!

ermm..nampak gaya aku outstation kat johor sampai hujung bulan maybe..

9 comments:

  1. slmt ari raya.maaf zahir&batin=)

    jum dtg umah kami kt sgmt,johor...

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri
    maaf zahir & batin

    dgn ingatan tulus ikhlas
    tijah, carlos & cem

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya.. maaf zahir batin

    ReplyDelete
  4. dapat keja baru ke??
    nmpak sgt aku tak folo blog ko..nie baru nak start folo suma blog balik.hehehe

    Pape pun,slamat hari raya,maaf zahir batin ;)

    ReplyDelete
  5. fuhh..
    bz mengalahkan PM..
    salam eid :)

    ReplyDelete
  6. wawa, wat2 sibuk ;p

    penulis, bg la alamatttt ;)

    anis, aik ucap lagi?

    k.tijah, hepi raya too ;)

    adibah, hepi raya too ;)

    tehais, jangan polo. wang masa jek.hahaha

    k.life, eee mana ko tahu nieeeee !!

    oreoo, pm pun kalahkan bz..
    hepi raya too ;)

    ReplyDelete