Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Monday, October 19, 2009

hindari lelaki berlutut atau bergigibiru..

semalam kat yahoo ada article pasal nie..

AWAS!!!
para perempuan dinasihatkan agar menghindari lelaki jenis berlutut nie..
kerana dikhuatiri lelaki berlutut ni akan kurang memberi perhatian pada teman wanitanya/ bininya..

eh apa pasal pulak???
aku sangat2 tak bersetuju!!
dengan berlututlah aku senang nak layan call dari sidia or sesapa je..
kejap2 call masuk..kejap2 call masuk..
penat aih nak tengok hp sape yang call pastu nk click butang hijau..pastu nk kena pegang hp lagi..
trutt2 sekali dua terus HELO. kan ke senang macam tu..

aku baru angkat berlutut ni sikit hari tu..
berlutut jenis nokia = rm150..mahal ke?

notalutut;
berlutut = BLUETOOTH = gigibiru





awas!! jika korang ternampak jejaka macho bergigibiru seperti di atas ini, itu mungkin aku! hahaha

9 comments:

  1. selalu org ckp gigi biru ..
    ni berlutut ..
    heh ..

    ReplyDelete
  2. cis. blue tooth tu bukan macam jenis air ke?

    ReplyDelete
  3. anis, gigi ko bukan kuning ke???

    wawa, lebeh kurang la..bluetooth kurang manis satu!!

    ReplyDelete
  4. ni wawa mane plak ni? rase nak menendang ni.

    ReplyDelete
  5. lebih macho berbanding awk k.life ;p

    ReplyDelete