Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Saturday, October 24, 2009

kempen komen sopan dan dimana blog Monkey D Luffy???

saya berjanji mulai ari ini saya nak bagi komen2 yang sopan je kat blog kawan2..
disamping itu saya juga berjanji untuk menggunakan perkataan SAYA apabila membahasakan diri saya di dalam blog..

cakap taknak pada KAU dan AKU..

lebih manis dan sopan kot..
tapi nanti tak bleh nak ekspresi diri secara ganas2 lagi ;(
takpe, kita cuba dulu ye..

apesal tetibe je ni?
entah. berubah itu mudah bukan... ;)

by the way: dimana blog Monkey D Luffy???

21 comments:

  1. bgs2...
    gunakan perkataan yg supan santun!!=)

    p/s:Monkey D Luffy sudah bertukar menjadi 'mistery man'..

    ReplyDelete
  2. penulis,
    insyaAllah...
    ada link blog dia tak?

    ReplyDelete
  3. wahahha.. sopan smenjak duk keja johor ni. hehe,.

    monkey hilang tnpa jejak.

    ReplyDelete
  4. kan die kate die nak gune identiti baru dengan blog yg baru.....
    so abg pejol kene la cari sapekah encik luffy tu di antara anonymous kat dunia blog nih

    ReplyDelete
  5. time dia kata tu saya tengah bz..tak tahu cite pe pun...

    susah2 je saya call dia je ni kang..hehehe..

    (sopan kan? ;p)

    ReplyDelete
  6. ah fatt chin choyy xde dtg sini ke..mcm i2 je identiti baru

    ReplyDelete
  7. saya pon perasan gak identiti itu mili..
    thanks for the info ya ;)

    ReplyDelete
  8. saya ok jgk..sopan..hehe..tp tgk entri la,,klu entri jenis rock bley la pakai wa lu..hee

    btol kate milimilo tu bro..xde org yg suke mnlis pnjg2 n setiap blog ada komen nye..kmngkinan fatt chin choy tu identiti barunye..hehe

    ReplyDelete
  9. suka pakai ikut mood. aku, kau, saya, i, u. biasanya aku, kau ;)

    ReplyDelete
  10. laa...'kau' 'aku' xsopan sgt tp klau tu yg lbih sesuai dgn diri kite...guna je la kn...

    tp xpe, klau perubahan tu baik, truskn je k...eheh :)

    ReplyDelete
  11. xde lah dude..YM pun dh lama x nmpk dia on.b4 ni ade je..Hilang tanpa jejak..

    ReplyDelete
  12. en.azizan, orang putih pun rock tapi tak pakai WA LU..cemana tu..kita tiru sape ek?

    belle, suka pakai I and U bile nak sebut I LOVE U ;P

    anis, saya setuju dengan pendapat awak tu cik anis ;)

    sha89, sebenarnye bukan isu tak sopan..tapi lebih merendah diri dengan SAYA AWAK ;)

    penulis, thanks ;) saya da dapat jejak beliau.. ;)

    ReplyDelete
  13. aku lebih suka ko and aku..mesra..bg aku la..

    aah la..mana ntah si kapten tu

    ReplyDelete
  14. hahah...
    ah fatt dah kantoi..
    aku gelak je..
    =)..

    kapten ade je...
    ko usha je die..
    die masih active berblogging..
    name je tuka..

    ReplyDelete
  15. k.life, a'a macam mesra gitu kan.. ;)
    sy da jumpa da itu olang punye blog ;)

    lumut, kapten nak benti blog?tak mungkin kot. ;)

    thanks semua untuk komen ;)

    ReplyDelete
  16. dude!

    =]

    Thanks sebab datang blog Zara~

    mungkin Zara kena sopan juga kot~

    hehehe~

    ReplyDelete
  17. zara ;)
    welkam.its my pleasure.
    terpulang pada individu.
    tapi kat dalam dunia ni je zara gila2 kot ;)

    ReplyDelete
  18. I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]

    ReplyDelete
  19. It isn't hard at all to start making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat scripts[/URL], Don’t feel silly if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or misunderstood methods to build an income online.

    ReplyDelete