Disclaimer

Saya merupakan seorang ejen yang berdaftar dengan Syarikat Prudential Assurance Malaysia Berhad. Semua info di dalam website ini adalah pandangan peribadi saya dan tidak mewakili pandangan pihak Prudential secara rasmi.



Friday, October 23, 2009

ubat batuk leong pui ki.

betul ke eja tu?
lantaklah ye.
tapi make sure pronaunsyesen jangan silap yek..hekehke.
da tetiap ari dengar, kalau tak credit dalam blog tak sah rasanya..
tapi apa2hal pon aku rasa breacoll yang paling mujarab kot..

da 2 hari baru dapat apdet sebab da bz kembali.
nak taknak keje kat johor ni aku kena setel kan awal minggu depan sebab aku nak balik KLLLLLLLLLLL..
sok pun kena keje ;(

owh polower da cecah seratus.
senang je nak up polower..
ko pegi kat blog orang pastu ko polo la..
mesti dia polo kembali..hahaha..
polower reramai kalau tak komen tak guna jugak..
entri hampeh pastu nak suruh orang komen.cet!
tapi boleh je ko komen macam nie.. "entri awak hampeh"
aku takdehal..aku flag je ;p

last but not least: jangan add boss anda kat fesbuk.hahaha...

9 comments:

  1. aku setuju nasihat kamu yang last tu, jangan add bos..aku add bos sampai ke sudah tak bukak fb dah..masuk malam ni dah 6 bulan tak buka..

    ReplyDelete
  2. solehah, tau takpe..kan dah menyesal.citela.

    joe, terkejut aku ingat sapelah tadi..sedap nama lu..

    ReplyDelete
  3. tapikan abg pejol,
    kalo ade ramai folower tapi tak bg komen sedih gak tau?
    dan ape kes "i folo u, u folo me back" ?
    tak ske polisi tu..
    tapi kalo ikhlas nak folo blog tu mmg orait je..

    ReplyDelete
  4. kama, saya pon tak suka polisi itu..negara kita kan demokrasi...

    ReplyDelete
  5. no komen sal follower itu .
    hahaa..

    ReplyDelete
  6. takpe, terima kasih ye cik anis ;)

    ReplyDelete
  7. entry aku hampeh ko kata???aku tak mau kawan ko!hehe

    ReplyDelete
  8. bukan.
    entri awak best.
    entri saya yang hampehgas ;)

    ReplyDelete